חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ניצחון לטראמפ – צו ההגירה הוחזר לתוקף

סערה בעקבות פגיעתו של בג"ץ בעולם התורה ובשומרי הכשרות, וניסוי מוצלח בדרום קוריאה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

יום עצוב במדינת ישראל: סערה וכאב בעולם החרדי, בעקבות פגיעתו הקשה של בג"ץ במעמדם של תלמידי הישיבות. היום יתכנסו ראשי מפלגות ש"ס ויהדות התורה לדיון חירום בעקבות הפסיקה. להרחבה, לחצו כאן.

הרבנות הראשית: "בית המשפט יצר מכשול גדול לשומרי הכשרות בישראל": לדברי הרב הראשי, הרב דוד לאו, מתן אפשרות לבעל עסק להציג עצמו ככשר בשעה שלמעשה אינו קיבל את כשרות הרבנות הראשית, היא מכשול גדול. הרבנות מתריעה: אין מי שיערוב לצרכן המזון ש"מצג האמת" מתנהל על פי ההלכה.

ישראלי בן 28 נהרג במהלך טיול בספרד: משרד החוץ אישר הבוקר כי ישראלי נהרג במהלך טיול בהרי הפירנאים בספרד. השגרירות המקומית מטפלת בהבאת הגופה לארץ, ועדכנה כי מצבה של המטיילת הנוספת ששהתה עמו טוב והיא שוחררה מבית החולים

מחקר: לבנים סיכוי כמעט כפול מבנות לרדת כיתה או לחזור עליה: מרכז טאוב בדק את הישגי תלמידי ישראל בכל המסגרות. 23% מהתלמידים בחינוך החרדי נשארו כיתה. בחינוך הערבי שיעור הבנים המתקדמים במסלול בלתי רגיל גבוה מאשר במגזר הממלכתי

 

חוץ

צו ההגירה של טראמפ הוחזר לתוקף: אחרי שבית המשפט לערעורים בארה"ב הכניס שינויים בצו הנשיאותי של דונלד טראמפ האוסר כניסת פליטים מ-6 מדינות מוסלמיות, בית המשפט העליון חסם את ההחלטה והחזיר את הצו לתוקפו. בחודש הבא יערך דיון בבית המשפט העליון בנוגע לחוקתיות הצו.

ניסוי בדרום קוריאה: שיגרה לראשונה טיל שיוט שפגע במטרה: נמשכת הדריכות בחצי האי בעקבות הניסוי הגרעיני השישי שערכה באחרונה צפון קוריאה. צבא דרום קוריאה ביצע ניסוי ראשון בשיגור טיל שיוט "טאורוס" גרמני המסוגל להגיע ל-500 קילומטרים. הטיל שוגר ממטוס F-15 ופגע במטרה.

בריטניה: מורים 'מפחדים' ללמד על פיגועי ספטמבר 11 מחשש לפגיעה ברגשות מוסלמים: דיווחים על חששות של מורים ללמד על הפיגועים ב-11 ספטמבר 2001 בארה"ב, התקבלו מבתי ספר ברחבי הממלכה המאוחדת. הדיווחים התקבלו לקראת יום השנה ה-16 לפיגועים הנוראיים בהם נרצחו כשלושת אלפים בני אדם, בהם לא פחות מ-67 אזרחים בריטים.

 

מזג האוויר

היום: גל החום ייחלש מעט, עומס חום כבד ישרור במישור החוף. בשפלה ובצפון הנגב ישרור עומס חום כבד עד קיצוני. בעמקי המזרח ובערבה ישרור עומס חום קיצוני ואילו בהרים צפוי עומס חום בינוני עד כבד.

חמישי: גל החום יגיע לקצו, תחול ירידה במידות החום והקלה בעומסי החום.

 

שישי: תורגש ירידה קלה נוספת במידות החום שיהיו רגילות לעונה.

שבת: צפוי מזג אוויר רגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותצו הגירהבג"ץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה