חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ראש הממשלה נתניהו המריא לדרום אמריקה

ממדי ההרס ברעידת האדמה במקסיקו נחשפים, "אירמה" ממשיכה להכות בפלורידה, וצפון קוריאה ממשיכה לאיים על ארה"ב. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

הבוקר: ניסוי צופרים ביישובים בעוטף עזה: הניסוי יתקיים בזיקים ובכרמיה. ייתכן שהאזעקה תישמע ביישובים נוספים, כולל באזור התעשייה הדרומי באשקלון.

בכיר חמאס: "אין דיון על עסקה בלי שחרור 54 משוחררי שליט": סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון, מוסא אבו מרזוק, אמר בביקורו בקהיר יחד עם הנייה כי "לא ייתכן שנדון על עסקה, בצל הפרת הכיבוש למחויבות שלו".

המאבק במעשנים ניצת מחדש: הצעת חוק חדשה: אזרחים ימונו ל"נאמני עישון", הקנסות יוכפלו, חדרי העישון יבוטלו - וגם סיגריות אלקטרוניות ייכללו באיסור.

היום: בג"ץ ידון בסוגיית תחבורה ציבורית בשבת: העליון ידון בעתירת אזרחים שטוענים כי הם נפגעים מהיעדר תחבורה בשבת. המדינה התנגדה.

רה"מ בדרך לדרום אמריקה: "ביקור היסטורי". זהו הביקור הראשון של ר"מ ישראלי בדרום אמריקה: בנימין נתניהו המריא אמש לארגנטינה, קולומביה ומקסיקו, למה שיהפוך לביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי מכהן באמריקה הלטינית. נתניהו, שייפגש גם עם נשיא פרגוואי, יגיע בסוף השבוע גם לניו יורק, שבה יקיים פגישות מדיניות, וייתכן אף שייפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

 

חוץ

"אירמה" משתוללת בפלורידה: סירות צפות ברחוב לצד רהיטים: יותר מ-3 מיליון בלי חשמל, הרחובות הפכו לנהרות ומיאמי הוצפה. היום תגיע הסופה הקשה לשיאה. להרחבה, לחצו כאן.

ממדי ההרס ברעידה במקסיקו נחשפים: רעש האדמה העוצמתי שאירע בדרום מקסיקו בסוף השבוע ממשיך לעורר תסכול ודאגה בקרב תושבי המדינות העניות שנפגעו. לפחות 90 בני אדם נהרגו, עשרות אלפי בתים ניזוקו ואלפי בני אדם מצאו את עצמם ללא מקום מגורים ונאלצו לישון ברחובות.

צפון קוריאה: "ארה"ב תחווה את הכאב והסבל הגדולים בהיסטוריה": פיונגיאנג איימה כי אם וושינגטון תמשיך במאמצים להחרפת הסנקציות על המדינה המבודדת היא תשלם את המחיר. "העולם יראה כיצד צפון קוריאה מאיימת על גנגסטרים אמריקנים", נכתב בהודעת משרד החוץ הקוריאני. היום תתכנס מועצת הביטחון של האו"ם לדון בהטלת סנקציות נוספות.

 

מזג האוויר

היום: גל החום יחל בעלייה קלה במידות החום - בעיקר בהרים ובפנים הארץ, שם יתפתחו תנאי שרב. לאורך החוף יהיה חם מהרגיל ולח.

שלישי: יגבר גל החום יגבר וישררו תנאי שרב ברוב אזורי הארץ, למעט בחוף שם ימשיך להיות הביל. ישררו עומסי חום כבדים עד קיצוניים.

רביעי: ייחלש מעט גל החום, בעיקר במרכז הארץ ובדרומה, אך יוסיפו לשרור עומסי חום גבוהים מהרגיל.

חמישי: יגיע גל החום לקצו. תחול ירידה במידות החום ותורגש הקלה בעומסי החום. עדיין יהיה חם מעט מהרגיל, בעיקר בהרי הצפון ובפנים הארץ.

תגיות:כותרות ב-60 שניותראש הממשלהביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה