לאישה

לוסי דובינצ'יק: "לא הפלתי את עצמי. אני מאמינה בכח עליון"

לוסי דובינצ'יק מבינה את מצוות "מעקה", מאמינה בבורא עולם ומספרת על ההיריון שהחליטה שלא להפיל

בעיגול: השחקנית לוסי דובינצ'יק (צילום: פלאש 90)בעיגול: השחקנית לוסי דובינצ'יק (צילום: פלאש 90)
אא

לפני מספר שבועות נפלה השחקנית לוסי דובינצ'יק מן המרפסת שבדירתה בקומה הרביעית, וחייה ניצלו בנס של ממש. בראיון ל"ידיעות אחרונות" דברה לוסי על ההישרדות הניסית שלה, ועל אמונתה בבורא: "יכולתי לצאת מזה שבורה, נכה, עם פלטינות, ובכל זאת יצאתי בחתיכה אחת. זה כאילו מישהו אמר לי: 'הלו, תתעוררי, את לא לוקחת את החיים מספיק ברצינות'. למדתי שיעור, ואני עדיין לומדת... אני לא מאמינה שיהיה צורך להפיל אותי עוד פעם כדי שאלמד... הרי לא הפלתי את עצמי. אני מאמינה בכח עליון".

רק בשבוע שעבר קראנו בפרשת "כי תצא" על המצווה של קביעת מעקה, למניעת נפילה. ואכן, דובינצ'יק, אשר עתידה לעבור לדירה חדשה, למדה את הלקח מן הנפילה הקשה שחוותה, ודאגה כעת למעקה – על אף שהדירה החדשה אינה גבוהה כמו הקודמת. "היא בקומה הראשונה וחצי", אמרה בראיון, "ויש בה מעקה, ולא תאמיני – אפילו יש בה סורגים".

באותו ראיון הזכירה דובינצ'יק גם את החוויה שחוותה כאשר גילתה שהיא בהיריון בגיל צעיר יחסית. "ידעתי שאני שומרת את ההיריון ושיהיה לי טוב", היא אמרה, ומודה שההחלטה לשמור על ההריון היתה מההחלטות הטובות ביותר בחייה: "יש לי ילדה מדהימה שהיא החיים שלי, ובחיים לא הייתי עושה לה דבר כזה". היא אף אמרה כי אנשים מתעלמים מן הפרט הזה, ואולי לא חושבים עליו – שמדובר בילד חי וקיים, ושהפלה תפגע בו.

תגיות:לוסי דובינצ'יקסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה