ונשמרתם

סכנת נפשות בארה"ב: הובר-בורד שהיה בטעינה - עלה באש בתוך מרתף

מיזורי שבארה"ב: רייצ'ל פרגוסון, תושבת העייר לי'ס סאמיט שבמיזורי, ניצלה בנס לאחר ששני הובר-בורדים שהיו בטעינה במרתף ביתה – נשרפו כליל ואף גרמו לנזק ברהיטים וקירות. ראו הוזהרתם

הובר-בורד שנשרף (צילום מסך)הובר-בורד שנשרף (צילום מסך)
אא

מיזורי שבארה"ב: רייצ'ל פרגוסון, תושבת העייר לי'ס סאמיט שבמיזורי, ניצלה בנס לאחר ששני הובר-בורדים שהיו בטעינה במרתף ביתה – נשרפו כליל. לרשת 'פוקס' האמריקאית סיפרה פרגוסון כי רק באורח נסי הצליחה להבחין בשריפה, ולעצור אותה בזמן.

"זה כל כך מפחיד", שחזרה. "ראיתי את מה שהיה נראה בהתחלה כמו ניצוצות, ותוך שניות הפך לזיקוקים גדולים. לקחתי מהר את מטף כיבוי האש, והצלחתי להתגבר עלה הלהבות".

לדבריה, פעולתה המהירה ממש הצילה את ביתה משריפה ענקית יותר, זאת למרות שרהיטים אחדים נשרפו כליל. "ניאלץ לישון בבית מלון עד שהקירות ינוקו והבית ישופץ", היא מסבירה.

יצרנית ההובר-בורד Swagway פצחה בחקירת נסיבות המקרה, ובימים הקרובים אף צפויה משלחת חוקרים מטעמה להגיע לביתה של פרגוסון, ולאמוד את הנזק שנגרם לבית. "מדובר בהובר-בורדים משנת 2015 או אפילו חדשים יותר, כך שאני לא מאמינה שאמורות היו להיות בהן תקלות ובעיות כלשהן", אומרת פרגוסון תוך שהיא מזהירה הורים אחרים מכלי המשחת.

תגיות:ונשמרתםסכנת נפשותהוברבורד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה