חדשות בארץ

עו"ד וינרוט, על ההתמודדות עם מחלתו: "אני מתפלל לריבונו של עולם שייתן לי עוד יום"

במהלך ראיון שנעשה עמו ביום שישי האחרון, עורך הדין החרדי יעקב וינרוט, פרקליטם של בני הזוג נתניהו – הביע אמונה חודרת בקב"ה כשדיבר על ההתמודדות עם המחלה הקשה ממנה הוא סובל, וכן על התפקיד שהוא ממשיך לאייש, למרות הקושי

עו"ד יעקב וינרוט עו"ד יעקב וינרוט
אא

במהלך ראיון שנעשה עמו ביום שישי האחרון, עורך הדין החרדי יעקב וינרוט, פרקליטם של בני הזוג נתניהו – הביע אמונה חודרת בקב"ה כשדיבר על ההתמודדות עם המחלה הקשה ממנה הוא סובל, וכן על התפקיד שהוא ממשיך לאייש.  

תחילה נשאל וינרוט על ידי מגיש חדשות 2 דני קושמרו, מה שלומו. כתשובה, ענה וינרוט: "אני מתפלל לריבונו של עולם שייתן לי עוד יום ועוד יום ועוד יום. אצלי שום דבר אינו פשוט, ואף שעה אינה פשוטה. אבל אני יהודי מאמין, ואני מאמין בעולם מושגח", אמר והוסיף: "במצוות רופאיי אני ממשיך לעבוד, פשוט כך הם ציוו עליי וכך אני עושה".

כידוע, בימים אלו מייצג וינרוט את בני הזוג נתניהו, ובפרט את אשת ראש הממשלה שרה נתניהו – שהואשמה במעשי מרמה חמורים. אולם כשנשאל וינרוט על דעתו בעניין ההאשמות שמתפרסמות בתקשורת, ענה כי הוא "לא בא בטענות נגד המוות או נגד התקשורת – את שניהם אי אפשר לשנות".

כשנשאל עורך הדין האם יש סיכוי לעסקת טיעון בנדון, אמר כי מבחינתו זה לא נושא שטעון לשיקול. "אני לא רואה שאנחנו מציעים עסקת טיעון או מגיעים לעסקת טיעון – גם אם יציעו לנו. אנחנו נלחם על הזכאות, כי יש לנו על מה להילחם. אני לא חושב שאנחנו צריכים לוותר פה כהוא זה", דבריו.

תגיות:שרה נתניהוביבי נתניהועו"ד וינרוט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה