חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: רוסיה שתלה מסרים פוליטיים בתקופת הבחירות

ישראל תקפה מרכז לפיתוח נשק כימי בסוריה, הרוגים ראשונים בהוריקן, ומשגיח ישיבת פוניבז' זקוק לתפילותינו. כל מה שחשוב לדעת

פוטין (צילום: shutterstock)פוטין (צילום: shutterstock)
אא

חדשות

דיווחים: ישראל תקפה מרכז לפיתוח נשק כימי במערב סוריהכלי תקשורת סוריים מדווחים כי ישראל תקפה לפנות בוקר מתקן המהווה בסיס לפיתוח נשק כימי ואחסון טילים. להרחבה, לחצו כאן.

תרמה את עיזבונה ליתומי פיגועים: ד"ר פולנסקה, ניצולת שואה ערירית, נפטרה בגיל 90 וציוותה את הונה לילדים ששני הוריהם נהרגו בפיגועי טרור.

משגיח ישיבת פוניבז' במצב קשה: הרב אליעזר גינזבורג אושפז כשמצבו קשה בבית החולים. אנא הרבו בתפילה לרפואתו: רפאל אליעזר בן יוכבד בתוך שאר חולי ישראל.

נתניהו לצלב האדום: "חמאס מחזיק באכזריות את אזרחינו וחיילינו": ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד עם נשיא הצלב האדום, ודן עימו בחיילים והאזרחים המוחזקים בידי חמאס בעזה. נתניהו ביקש את עזרתו של אורחו במידע.

 

חוץ

הרוגים ראשונים בהוריקן: "הנזק יהיה אכזרי": לפחות שבעה נהרגו באיים הקריביים בסופת ההוריקן "אירמה", והחשש הוא מהרס כבד ומנפגעים רבים. הסופה מתקרבת לפורטו ריקו, שם מזג האוויר כבר סוער והרשויות מבקשות מהתושבים להישאר בבתים. בפלורידה ממתינים במתח לסופה, שאמורה להגיע בסוף השבוע.

פייסבוק: "רוסיה שתלה מסרים פוליטיים בתקופת הבחירות": הרשת החברתית הגדולה בעולם הודיעה כי מצאה הוכחות למבצע רוסי שכלל הטמעת פרסומות והקמת דפים שנועדו להשפיע על תוצאות הבחירות בארה"ב מאז הכרזת טראמפ על התמודדות ולמשך שנתיים. "לפחות 50 אלף דולר במודעות פוליטיות הושקעו בתקופת הבחירות", מסרו בפייסבוק.

טראמפ: "הפעולה הצבאית נגד צפון קוריאה אינה בראש סדר העדיפויות": נשיא ארצות הברית אמר כי האפשרות הצבאית נגד צפון קוריאה אינה נמצאת בראש סדר העדיפויות לפתרון המשבר. טראמפ שוחח עם כתבי הבית הלבן בעקבות שיחתו עם נשיא סין בעניין ואמר: "קים ג'ונג און רוצה לנסות משהו, נחכה ונראה אם הוא מסוגל לכך".

 

מזג האוויר

היום: נאה עד מעונן חלקית והטמפרטורות יהיו רגילות לעונה. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית

שישי: נאה עם עליה ניכרת בטמפרטורות. יעשה חם ויבש מהרגיל לעונה בעיקר בהרים ובפנים הארץ. הכבדה בעומסי החום.

שבת: יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. עומסי חום כבדים ישררו ברוב אזורי הארץ.

ראשון: עדיין חם מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותרוסיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה