מעניין

מה עשה הילד הזה אחרי שהכלב אכל את מכשיר השמיעה שלו?

כשכלב אכל את מכשיר השמיעה שלו, בראדן בן ה-10 גילה מה מחירו של מכשיר כזה – והחל לדאוג לילדים לקויי שמיעה שהורים לא עומדים בהוצאה הזו

  • ט"ו אלול התשע"ז
אא

בראדן בייקר הוא ילד לקוי שמיעה שנעזר במכשיר שמיעה. לרוע המזל, לפני מספר חודשים הכלב של בראדן בייקר מצא את מכשיר השמיעה והחליט שהוא נראה טעים. הוא לעס אותו מכל הכיוונים והוציא אותו מכלל פעולה.

בראדן נזקק למכשיר שמיעה חדש. כשהתעניין כמה עולה מכשיר כזה, אמרו לו הוריו שמדובר ב-3000 דולרים, אבל הוא לא צריך לדאוג: הם יכולים בהחלט לשלם את זה.

אבל בראדן דאג. הוא ידע שהוריו אמידים ויכולים לעמוד בהוצאה, אבל הוא התחיל לדאוג מסיבה אחרת: מה עם כל הילדים שההורים שלהם לא יכולים לשלם סכום גבוה כל כך על מכשיר שמיעה? "יש ילדים שלא שומעים רק כי להורים שלהם אין כסף?" הוא שאל בדאגה.

אבל בראדן לא נתקע בשלב הדאגות.

הוא החליט לפתוח בקמפיין מימון המונים ולגייס כסף למכשיר שמיעה עבור ילד שידם של הוריו אינה משגת לשלם על מכשיר כזה. (בארצות הברית אין ביטוח בריאות ממלכתי ולכן ילדים עניים יכולים שלא לקבל ציוד נחוץ כמו מכשיר שמיעה אם להוריהם אין ביטוח).

הקמפיין של מגייס התרומות בן העשר הצליח כל כך שהוא גייס 15,000 דולרים. את הכסף הוא תרגם לארגון לאומי המטפל בילדים לקויי שמיעה על מנת שיעניקו מכשירי שמיעה חדשים לחמישה ילדים לקויי שמיעה הזקוקים להם. בעקבות הסופה הארווי, חלק מהכסף ישמש כדי לתקן את ציוד השמיעה של ילדים לקויי שמיעה ביוסטון. "אני חושב שזו החלטה חכמה", הצהיר בראדן.

אבל בכך לא הסתיימו החלומות הפילנתרופיים של בראדן. בסרטון שלו, אותו פרסם בדף הקמפיין שהקים, בראדן סיפר כי הוא חולם לטייל בעולם ולהביא מכשירי שמיעה לאנשים עניים במדינות עולם שלישי. מומחית לשמיעה שראתה את הוידיאו, ד"ר כמאל אליוט, התרגשה מאד ויצרה קשר עם בראדן. ד"ר אליוט נוסעת בכל העולם כדי לטפל בלקויי שמיעה שזקוקים לטיפול, והיא הבטיחה לבראדן שתיקח אותו איתה באחד ממסעותיה הבאים. "אני אביא אותך כדי שתראה את החיוכים היפים של אלה שזוכים סוף סוף לשמוע ותראה איזה השפעה חיובית יכולה להיות לך", היא אמרה לבראדן. אימו של בראדן אף סיפרה לעיתון מקומי כי ד"ר אליוט הבטיחה לקרא למסע הזה על שמו של בראדן.

 

וכל זה, כאמור, התחיל פשוט בגלל כלב שחשב שמכשיר השמיעה הוא עצם עסיסית...

תגיות:כלבמכשיר שמיעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה