פיתוח האישיות

מה ענתה בת החמש לילדים שכינו אותה ’שמנה’?

אליסון קימי היא דמות מוכרת במדיה החברתית בארה"ב, שמפרסמת לא מעט פוסטים על חשיבות התדמית האישית של נשים מלאות, על עצמן ועל אחרות. פחות מוכרת (עד עכשיו לפחות) היא בתה קמפבל בת החמש, שהתמודדה עם השיימינג מצד ילדים שכינו אותה 'שמנה', בצורה מופתית

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

אליסון קימי היא דמות מוכרת במדיה החברתית בארה"ב, שמפרסמת לא מעט פוסטים על חשיבות התדמית האישית של נשים מלאות, על עצמן ועל אחרות. פחות מוכרת (עד עכשיו לפחות) היא בתה קמפבל בת החמש, שהתמודדה עם השיימינג מצד ילדים שכינו אותה 'שמנה', בצורה מופתית.

בפוסט מיוחד שפרסמה, מספרת קימי לאלפי עוקביה איך קמפבל הגיעה אליה וסיפרה לה שחברת כיתתה כינתה אותה שמנה, ושאר הילדים צחקו. "באמת? ומה אמרת לה?", שאלה האם בעצב. "נכנסתי למצב של דיאלוג פנימי שהתחיל בראשי. חשבתי לעצמי: 'אוי, הנה זה מתחיל. בדיוק מה שאת עברת, עכשיו בתך נאלצת לעבור".

אך למרות גילה הצעיר, קמפבל כנראה כבר ספגה מספיק ביטחון עצמי ושיחות העצמה אישית כדי לדעת בדיוק מה היא הולכת להשיב לאותה חברה. "אמרתי לה שאני לא שמנה, אלא יש לי שומן ושלכולם יש שומן בגוף", השיבה קמפבל בלי להתבלבל. "חייכתי אליה ואמרתי לה ש'זה בסדר שיש לנו שומן בגוף, כי בלעדיו הגוף שלנו לא יכול לעשות הרבה דברים".

כשקימי שמעה את זה, היא הרגישה איך הלב שלה מקפץ ויוצא במחול מרוב שמחה. "אמרתי לה שאני מאוד גאה בה על איך שהיא התמודדה עם הסיטואציה, למרות שהיא בטח הרגישה לא נעים. הסברתי לה שהמילה 'שמנה' היא לא מילה רעה, ושלא נראה לי שאותה חברה רצתה לפגוע בה. זה כל כך אמיץ ונבון מצדה לעשות את ההפרדה הזו, להבין ולעזור גם לאותה חברה להבין שלכל אדם יש שומן, ושהשומן לא הופך אותך לאדם יותר או פחות טוב".

קמבפל הבינה את השיעור, אך למורתה הנאמנה לא שכחה להוסיף ולומר: "אמא, את זוכרת שפעם אמרתי לך שאת שמנה?", שאלה עם מבט נפול והוסיפה: "אז אני מצטערת שעשיתי את זה. לא התכוונתי לפגוע בך".

תגיות:לימודאישיותתובנותילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה