חדשות בארץ

מיהו בנימין נתניהו מכפר ראמה? לא תאמינו

תושב הכפר ראמה בגליל נקרא בשם 'בנימין נתניהו'. "השם הזה עושה לי בלגן, אף אחד לא מאמין לשם שלי", הוא מספר

  • ט"ו אלול התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

אתמול (שלישי) הגיעה צעיר בן 21 מהכפר ראמה בגליל אל המחלקה הכירורגית בבית החולים זיו, על מנת לעבור ניתוח קל בידו. כאשר נשאל לשמו על ידי האחיות, השיב: "בנימין נתניהו". הוא אימת את דבריו בהצגת תעודת הזהות שלו.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', בנימין נתניהו הצעיר מספר כי חבריו ובני משפחתו מכנים אותו 'ביבי', וכי השם שלו עושה לו "הרבה בלגן". הוא נולד חודשיים אחרי הבחירות ב-1996, בהן נבחר נתניהו לראשות הממשלה. "התוצאות האלו מאוד שימחו את המשפחה שלי", הוא אומר.

"השם הזה עושה לי בלגן. אף אחד לא מאמין לשם שלי, כולם אומרים לי 'אתה צוחק עלינו'. מבקשים ממני תעודת זהות. סבא שלי איש ליכוד, אבא שלי איש ליכוד, וגם אני איש מצביע ליכוד", כך נתניהו הצעיר, ששם משפחתו ניקולא, והוא מוקף בקרב בני משפחתו הערביים.

"כילד הציקו לי בגלל השם, וזה לא מפסיק עד היום", הוא אומר. "אני נהג משאית ומוביל חומרי ניקיון, בעיקר באזור המשולש, ושם בכלל קוראים לי 'בוגד'. עד שיום אחד נמאס לי וחשבתי להחליף את השם, ממש כעסתי. שאלתי את אבא שלי 'למה עשית לי את זה? למה נתת לי את השם הזה?' ואבא תמיד אמר: "זה שם טוב. אנחנו ליכודניקים"

ווחיד, אביו של נתניהו הצעיר, סיפר ל'ידיעות' על השם שבחר לבנו: "אני בן 53, שירתתי בלבנון כלוחם שריון ואנחנו הכי ישראלים שיש. ספגתי מספיק בגלל השם של הבן שלי, גם מצד המוסלמים וגם מצד בני עדתי הנוצרים, אבל אני לא אחליף את שמו של הבן שלי בשום אופן", אמר בנחרצות.

רזיק בן ה-78, סבו של 'ביבי', התראיין אף הוא לכתבה. "ביום הבחירות לראשות הממשלה בשנת 1996, התארח בביתי שר הביטחון לשעבר משה ארנס, שהיה מכר ותיק של המשפחה", הוא משחזר. "עד אז הצביעו בכפר אולי 50 איש לליכוד, אבל ביום הבחירות ההוא התגייסה משפחתנו המורחבת והליכוד נהנה מ-300 קולות של אנשי הכפר, ובנימין נתניהו נבחר לראשות הממשלה".

הסב מסיים את דבריו: "הניצחון של נתניהו מאוד שימח אותנו, וכאשר חודשיים לאחר מכן נולד הנכד, החלטנו הבן שלי ואני שנקרא לו בנימין נתניהו", מספר הסב את הסיבה להענקת שמו של ראש הממשלה לנכדו.

 
תגיות:בחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה