חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: אותר ונסגר בית מלאכה לייצור נשק

סופת "אירמה" שועטת בסערה לחופיה של פלורידה, הקלה בעומס החום, ומשרד הכלכלה מתכנן להוריד את מחירי הלחם המלא. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

המדינה לבג"ץ: אין צורך חיוני בהפעלת תחבורה ציבורית בשבת: המדינה קראה לבג"ץ לדחות עתירה לחייב הפעלת תחבורה ציבורית בשבת בנימוק כי יש קווים שפועלים אחרי כניסת שבת או טרם יציאתה, אך הפעלת הקווים נעשית רק כשמדובר ב"צורך חיוני". עמדת המדינה היא כי העתירה אינה מגלה עילה להתערבות שיפוטית.

הרש"פ: ישראל מבטלת את הסכם חברון: מושל חברון מזהיר מפני השלכות החלטת ממשלת ישראל להעניק סמכויות מוניציפליות לישוב היהודי בחברון.

אותר ונסגר בית מלאכה ונשק ואמל"ח: כוחות הביטחון סגרו בכפר עראבה בית מלאכה לייצור נשק ואמל"ח. בכפר אל מועייר אותר נשק בייצור עצמי. כספי טרור ו-13 מחבלים נלכדו.

האם מחירי הלחם המלא יצנחו? הלחם המלא הוא מוצר ללא פיקוח בישראל - אולם כעת במשרד הכלכלה מתכוונים לתמרץ מאפיות קטנות ובינוניות במטרה להגביר את התחרות וכך להוריד את המחירים. 30 מיליון שקלים צפויים לעבור החודש לטובת המהלך ששואף להפחית בכ-30 אחוזים את מחיר הלחם. להרחבה, לחצו כאן.

 

חוץ

סופת "אירמה" בדרך לארה"ב: הוריקן בדרגה 5, הדרגה הגבוהה ביותר, מאיים על פלורידה: הסופה האדירה "אירמה" שועטת לעבר חופיה של פלורידה, כשהיא מלווה ברוחות עוצמתיות של 295 קמ"ש ומכה באיי הקאריביים. להרחבה, לחצו כאן.

אובמה: "ההחלטה של טראמפ שגויה ואכזרית": החלטת הנשיא טראמפ לבטל את תוכנית "החולמים", שהגנה על ילדי מהגרים בלתי-חוקיים מגירוש, מעוררת תגובות חריפות - בהן גם מהנשיא אובמה, שהעביר את התכנית בצו נשיאותי.

הישג לסוריה: מצור של דאע"ש נשבר:הצבא הסורי וכוחות חיזבאללה הצליחו לפרוץ את המצור על חלקה המזרחי של העיר דיר א-זור, שנשלט בידי דאע"ש מאז 2014.

 

מזג האוויר

היום: תחול ירידה בטמפרטורות והקלה בעומס החום. הטמפרטורות תחזורנה להיות רגילות לעונה.

חמישי: יהיה נאה, ללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

שישי: צפוי להיות נאה עם עליה בטמפרטורות. יעשה חם ויבש מהרגיל לעונה.

שבת: יהיה מעונן חלקית עד נאה עם ירידה קלה בטמפרטורות.

תגיות:סופהייצור נשק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה