חדשות בארץ

צרפתי שנפצע בברצלונה: "ישראלי הציל את חיי ילדיי במהלך הפיגוע"

הפנים היפות של הישראליים: אזרח צרפתי שנפצע בפיגוע בברצלונה סיפר כי ישראלי ראה אותו נפצע בפיגוע, ולא היסס להציל את ילדיו. "אני מעוניין לפגוש אותו", אמר

  • י"ג אלול התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

צרפתי שנפצע במתקפת הטרור בשדרות לה רמבלה בברצלונה סיפר אתמול (ראשון) בראיון לרשת הטלוויזיה הצרפתית 1TF כי ישראלי הציל את חיי ילדיו. אמר בראיון לתוכנית "שבע עד שמונה" ברשת הטלוויזיה הצרפתית TF1 "הייתי רוצה למצוא את האדם שהציל את ילדיי", הוסיף.

הפצוע, שהזדהה רק בשמו הפרטי רנו, עדיין מאושפז בבית חולים, סיפר על הצלתם של ילדיו: "הישראלי לא היסס לזנק ולהציל אותם, בזמן שהמחבל היה עדיין במכוניתו. הייתי רוצה להיפגש איתו, עם האדם שהציל את חיי ילדיי".

הפצוע הוסיף וסיפר כי היה בחופשה בברצלונה עם אשתו ושני ילדיו. בעת שהחלה מתקפת הטרור הם היו בשדרות לה רמבלה, כאשר אחד הילדים על ידיו. "הילד שלי היה על הידיים שלי, ואז המשאית פגעה בי. זה היה ממש מהיר, אי אפשר היה להגיב", שחזר כשדמעות בעיניו. "שמתי לב שהבן שלי כבר לא בידיים שלי. נפלתי לצד שמאל של הרכב שנעצר כמה מטרים אחרי שפגע בנו".

הילדים ניצלו על ידי ישראלי שהיה במקום, ואף האישה התאוששה מהפיגוע. רנו עצמו עדיין מאושפז עם שברים רבים בגפיים.

הטבח המחריד בשדרות לה רמבלה בברצלונה אירע בחודש שעבר, ובמהלכה נרצחו 16 בני אדם ונפצעו 120. חמישה מחבלים חוסלו במתקפת הטרור. שלושה נוספים נעצרו בעיירה ריפול, שבה התגוררו כמה מחברי החוליה וחשוד נוסף נעצר באלקנר. המחבל האחרון בחוליה, אבו יעקוב, נלכד לאחר ארבעה ימי חיפושים ברחבי אירופה. 

תגיות:ברצלונהפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה