חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: בן 9 הוכש על ידי נחש צפע

מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס כדי לדון בצפון קוריאה, בישראל נלחמים בסוגיית המסתננים, חשד ליסטריה בפילה סלמון מעושן. כל מה שצריך לדעת

אא

סוגיית המסתננים: ראש הממשלה ושר הפנים אריה דרעי ערכו סיור סמוי בדרום תל אביב כדי להתרשם מהנעשה באזור. בעקבות כך תתקיים ביום חמישי ישיבה בנושא, לטיפול בסוגיה. בינתיים: שרת המשפטים ושר הפנים קיימו דיון בנוגע להעברת המסתננים למדינות שלישיות, מה שיאפשר את יציאתם גם ללא הסכמתם.

שלוש שנים לשבי אברה מנגיסטו בעזה. 250 בני אדם הפגינו לאות הזדהות עם בני משפחתו וקיימו עצרת תחת הכותרת "ואהבת לאברה כמוך".

חשד לליסטריה בפילה סלמון מעושן קפוא פרוס של פלגמן סיפוד ללב קייב אוקראינה. המוצר מגיע באריזות 100 גרם, 500 גרם ו-1000 גרם. החשד הוא כלפי מוצרים באריזות מתאריך ייצור: 21 בדצמבר 2016, תאריך אחרון לשימוש: 15 בדצמבר 2017. אין להשתמש במוצרים אלו.

מאבק הנכים: מטה הנכים דחה את המתווה שהציע נתניהו, לפיו תקציב הנכים יגדל בתוך ארבע שנים בארבעה מיליארד שקלים. "המתווה הזה יותיר יותר מ-150 אלף בני אדם בקצבת עולב שאינה מאפשרת חיים", נמסר.

ילד בן 9 מצפת הוכש על ידי נחש צפע. הוא הובא במצב בינוני לחדר המיון במרכז הרפואי זיו, ומטופל בטיפול נמרץ ילדים.

 

חדשות חוץ

מחר: מועצת הביטחון של האו"ם צפויה להתכנס כדי לדון בניסוי הגרעיני של צפון קוריאה שכלל ניסוי בפצצת מימן שניתן להרכיב על טיל בין-יבשתי. טראמפ עדכן: "אנו שוקלים לעצור יחסי מסחר עם כל מי שעושה עסקים עם צפון קוריאה".

איראן מאשימה: "בחצי השנה האחרונה ניסו מטוסי ריגול אמריקניים להיכנס פעמיים לשטחנו".

סוריה: לפחות 30 הרוגים לכוחות הצבא הסורי במארב של המורדים.

 

מזג אוויר

מחר (שני) צפוי מזג האוויר להיות ללא שינוי ניכר. בשלישי ימשיך להיות חם מן הרגיל לעונה, ואילו ברביעי ירדו הטמפרטורות ותורגש הקלה בעומס החום.

תגיות:כותרות ב-60 שניותחדשות בארץחדשות חוץמזג אוויר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה