חדשות כלכלה

אין לכם עדיין בית? הלילה נפתחת 'ההגרלה הגדולה' של מחיר למשתכן

שר האוצר משה כחלון הודיע הבוקר כי ההגרלה הגדולה של משרד השיכון, במסגרתה יוגרלו 12,000 דירות של מחיר למשתכן, תיפתח הלילה בחצות

  • י"ב אלול התשע"ז
שר האוצר משה כחלון (צילום: פלאש 90)שר האוצר משה כחלון (צילום: פלאש 90)
אא

שר האוצר משה כחלון הכריז הבוקר בדף הפייסבוק שלו כי הלילה תיפתח להרשמה 'ההגרלה הגדולה' של משרד השיכון, במסגרתה יוגרלו 12 אלף דירות ב-22 ישובים שונים בארץ, המשתייכות כולן לתוכנית 'מחיר למשתכן'. ההגרלה תהיה פתוחה עד ה-18 בספטמבר. הודעות על זכייה יימסרו ב-31 באוקטובר.

ההגרלה תהיה הפעם ליישובים יהודים בלבד ותכלול את ראשון לציון נתניה, באר-שבע, רמת-גן, אשקלון, בית שמש, חדרה, מודיעין, ראש-העין, יבנה, קריית ביאליק, אור יהודה, דימונה, נשר, שדרות, שוהם, קריית טבעון, בית שאן, חצור הגלילית, בית דגן, עכו וכרמיאל. הגרלה לישובים במגזר הערבי תתקיים במועד מאוחר יותר, שטרם נקבע, על מנת לאפשר לנרשמים נוספים להצטרף לתוכנית.

מלבד ההגרלות בעיר בית שמש, בהן מתמקד עניין רב של הציבור החרדי, כל ההגרלות על בתים במקומות אחרים פתוחות אך ורק לחברי סדרה א', אלה שהקדימו להוציא את תעודות הזכאות שלהם. בסדרה נותרו כ-33,000 אנשים שטרם מימשו את זכותם לדירה, וחלק גדול מהם צפויים לצאת מהסדרה בעקבות זכיות בהגרלה הלילה. בסדרה ב' ממתינים 40,000 אנשים, נכון להיום, שבינתיים מקבלים רק הזדמנויות מעטות להשתתף בהגרלות.

ההגרלה הגדולה שונה מהגרלות שוטפות של תוכנית 'מחיר למשתכן' שכן היא מאפשרת לכל משתתף להירשם במקביל לפרויקטים בשלושה ישובים שונים.

ומה לגבי אלה שלא יזכו בהגרלה, או לא ירצו לממש את הזכייה שלהם? אלה, אומר כחלון, יוכלו להירשם להגרלה גדולה נוספת שצפויה להתקיים בנובמבר הקרוב.

"הדירות בתכנית הן דירות מצוינות ובאיכות הגבוהה ביותר", כתב כחלון בהודעתו. "כל הגורמים שתוקפים את התכנית ורוצים שתיכשל לא תוקפים אותי – הם תוקפים את הצעירים והתקווה שלהם לדירה. הם רואים את הטירוף של המחירים נעצר ואת האמון של הזוגות הצעירים בתכנית והם מבינים שהחגיגה נגמרה. אנחנו לא מתכוונים לעצור את התכנית אלא להמשיך ולהעצים אותה ולשווק עשרות אלפי יחידות דיור נוספות".

תגיות:הגרלהמחיר למשתכן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה