חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: מניין ההרוגים בסופה "הארווי" עלה ל-46

שלוש מועצות גדולי התורה צפויות להתכנס השבוע, 80% הצלחה לטיפול חדש בסרטן, ודוד ביטן צפוי להתמנות כשר. כל מה שחשוב לדעת

(צילום :shutterstock)(צילום :shutterstock)
אא

חדשות

שלוש מועצות גדולי התורה צפויות להתכנס השבוע לדון בדרכי הפעולה מול חילולי השבת המתרבים

80% הצלחה בטיפול חדש למחלת הסרטן: מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) אישר לאחרונה שני טיפולים חדשים לחולים. הניסוי הביא הצלחה של כ-80% במקרים של לוקמיה לימפובלסטית בחולים שגססו מהמחלה והטיפולים הקונבנציונליים לא הועילו.

בפתח מושב החורף: דוד ביטן צפוי להתמנות כשר: יו"ר הקואליציה דוד ביטן צפוי להתמנות כשר עם פתיחת מושב החורף. שני המשרדים העומדים על הפרק הם תיק האנרגיה, כאשר השר הנוכחי יובל שטייניץ ימונה ליו"ר הסוכנות היהודית, או תיק השר לביטחון פנים, כאשר השר הנוכחי גלעד ארדן ימונה לתפקיד שגריר ישראל באו"ם.

 

חוץ

רעידת אדמה בקוריאה: האם מקורו בניסוי גרעיני? הבוקר הורגש רעש אדמה בעוצמה של 6.3, באזור שבו ממוקם אתר הניסויים הגרעיניים של צפון קוריאה. מדינות האזור חוששות וארה"ב זועמת. להרחבה, לחצו כאן.

שווייץ: ניתן להשיב מהגרים לאריתריאה: בית המשפט בשוויץ קובע כי אין סכנה בהשבת מהגרים לאריתריאה ומורה להשיב מהגרת למדינה ממנה הגיעה.

ראש ממשלת לבנון מכחיש: "איראן לא בונה אצלנו בסיסי טילים": בראיון לעיתון צרפתי הכחיש סעד חרירי את טענות ישראל לפיהן איראן בונה בשטח לבנון בסיסי טילים שישרתו את ארגון חיזבאללה. בנוסף הוא הדף את הטענות על כך שארגון הטרור השיעי שולט בלבנון: "הוא זוכה לתמיכה עממית, לא מעבר"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ורעייתו נחתו בעיר יוסטון שבטקסס וייפגשו עם נפגעי השיטפונות שנגרמו מהסופה "הארווי". זהו ביקורם השני באזור מאז שהסופה הכתה במדינת טקסס בשבוע האחרון. בתוך כך, מניין ההרוגים בסופה "הארווי" במדינת טקסס עלה ל-46.

ארה"ב הורתה לסגור שתי שגרירויות רוסיות בניו יורק ובוושינגטון: עובדי הקונסוליות הציתו אש על מנת לשרוף מסמכים מסווגים, בכדי שלא יגיעו לידי כוחות הביטחון האמריקנים לאחר הסגירה.

כ- 200 בתים פונו מיושביהם בעקבות שריפה שפרצה בצפון העיר לוס אנג'לס שבמדינת קליפורניה בארצות הברית. מושל קליפורניה ג'רי בראון הכריז על מצב חירום בעקבות שריפת היער שבה נשרפו 3,715 דונם ונהרסו 30 בתים.

 

מזג האוויר

היום: תחול עלייה בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ וייעשה באזורים אלה חם מהרגיל עד שרבי. לאורך מישור החוף יהיה הביל.

שני: מזג האוויר יהיה ללא שינוי ניכר.

שלישי: יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

רביעי: תחול ירידה קלה בטמפרטורות ותורגש הקלת מה בעומסי החום.

תגיות:כותרות ב-60 שניותטקססהוריקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה