חדשות יהדות

כל ישראל חברים: 350 ילקוטים נתרמו ע"י ארגון חרדי לתלמידים חילוניים מעוטי יכולת

מחירם המאמיר של מוצרי הלימוד מקשה מאוד על משפחות רבות בישראל, ותרומה ייחודית שהתבצעה בשבוע שעבר סייעה למאות משפחות עם התמודדות זו

אא

מחירם הגבוה של ילקוטי בית הספר, ושאר המוצרים הרבים הנדרשים ללימודים, מותירים במבוכה ובקושי רב הורים רבים שלא מסוגלים לרכוש עבור ילדיהם את הפריטים הללו. תופעת המותגים שהתחזקה בשנים האחרונות, וחדרה גם לשוק זה, בוודאי לא מקלה על אותן משפחות.

כמענה למצוקה זו החליטו בעמותת 'אבן ישראל', שהוקמה על ידי מספר חסידים מכמה חסידויות שונות, ואף מתופעלת על ידם, לארגן מבצע התרמה ענק, הזכה לשם 'לתת מהלב', שבמסגרתו חולקו 350 ילקוטים, כולל כל הציוד הנצרך - באיכות מאוד גבוהה ומוקפדת, לתלמידים חילוניים דווקא, ממשפחות מעוטות יכולת, המתגוררות בקרית מלאכי ונתיבות.

בנוסף לכל זאת, לארגון חשוב שהתלמידים לא ידעו שארגון חסד העניק להם את הציוד, וכתוצאה מכך יחושו צער ובושה. לכן, ובעקבות כך, הארגון מעניק את כלל הציוד למחלקות הרווחה בעיריות הרלוונטיות, והן מחלקות את הציוד, לפי היכרותן רבת השנים עם המשפחות הנזקקות. באופן כזה, כך מאמינים בארגון, הילדים ומשפחותיהם מרגישים עם התרומה הרבה יותר בנוח.

ג', אב לתלמיד שנהנה מהתרומה: "זה נהיה פשוט לא נורמלי. כל שנה האסון הזה נופל עלינו מחדש. יש לנו ארבעה ילדים, ולקנות להם את כל הציוד לקראת החזרה ללימודים זו מעמסה שאנחנו לא מסוגלים לעמוד בה. מדובר באלפי שקלים, וההוצאה הזו תמיד מגיעה בסוף אוגוסט, כשאנחנו לגמרי מרוששים מכל הקייטנות והניסיונות הבלתי פוסקים להעסיק את הילדים.

"מעבר לזה, לרוב החברים של הילדים שלנו קונים כל שנה ילקוט חדש, עם המיתוג העדכני התורן, ואנחנו לא רוצים לבייש את הילדים שלנו. יש שנים שאנחנו נקרעים למען כך ומגדילים את המינוס, ויש שנים שאנחנו פשוט לא מצליחים. וזה קורע לנו את הלב. בזכות התרומה הזו שנפלה עלינו מהשמיים, השנה שוב הצלחתי להסתכל לילדים שלי בעיניים. היא הצילה, פשוטו כמשמעו, את הכבוד שלנו, וחשוב מכך – את הכבוד של הילדים שלנו".

תגיות:עזרה לזולתחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה