הורים וילדים

האב השכול בפוסט נוגע ללב: אלו 10 הדברים שלמדתי מאובדן בני

לפני שנה איבד ריצ'רד פרינגל את בנו הצעיר, יואי בן ה-3. כעת, החליט לפרסם פוסט מדם לבו, בו הוא מתחנן להורים: "עצרו את מה שאתם עושים ושחקו איתם, גם אם זה רק לרגע"

  • ט' סיון התשע"ח
אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

יואי פרינגל בן ה-3 התגורר בעיירה קטנה בדרום בריטניה, ומת בשנה שעברה כתוצאה מאירוע מוחי. אביו, ריצ'רד, אב לשני בנים נוספים, כתב פוסט נוגע ללב, אותו הגדיר כ"10 הדברים החשובים ביותר שלמדתי מאובדן בני".

הפוסט, שהפך במהירות לוויראלי וזכה לאלפי שיתופים ותגובות, תיאר את הלקחים שהפיק האב מאז שאיבד את בנו הקטן באופן כה טראגי.

הפוסט המרגש של ריצ'רד:

בין הדברים, ציין האב השכול עד כמה חשוב שההורים ידאגו למצוא זמן פנוי כדי להעביר אותו בחברת הילדים שלהם. "תמיד יש לכם זמן", כתב ריצ'רד. "עצרו את מה שאתם עושים ושחקו איתם, גם אם זה רק לרגע. שום דבר בעולם לא חשוב עד כדי כך שלא יוכל לחכות".

עוד הציע האב להורים לצלם את ילדיהם ולהקליט קטעי וידאו רבים ככל האפשר, כי "יום אחד זה יכול להיות כל מה שיישאר לכם", כתב מדם לבו.

ריצ'רד ביקש מההורים לכתוב יומן זיכרונות משפחתי, ובו כל הדברים הקטנים שהילדים עושים. "תכתבו את כל מה שהקטנטנים שלכם עושים, שגורם לעולם שלכם להיות שמח יותר", סיפר. "התחלנו לעשות את זה רק אחרי שאיבדנו את יואי. עכשיו אנחנו עושים את זה בשביל שני בנינו הנוספים. נצרו את הדברים הפשוטים ביותר בחיים - כי אליהם הכי נתגעגע", כתב האב.

האב מספר על הזיכרונות המתוקים ביותר שלו מבנו שאיננו: "צריך לשיר שירים ביחד. הזיכרונות הכי מאושרים שלי הם שיואי יושב על הכתפיים שלי או על ידי במכונית ושר את השירים האהובים שלנו. זיכרונות נוצרים דרך מוסיקה", כתב ריצ'רד.

עוד כתב האב: "תהפכו דברים משעממים למשמחים. צאו לטיולי קניות, לנסיעות ברכב, להליכה לחנויות. תהיו טיפשיים, ספרו בדיחות, צחקו, חייכו ותיהנו. החיים קצרים מכדי שלא תיהנו מהם".

את הפוסט סיכם האב השכול במילים הבאות: "נשקו אותם ללילה טוב, אכלו איתם ארוחת בוקר, קחו אותם לבית הספר, לאוניברסיטה. אם זכיתם לראות אותם מתחתנים - אתם מבורכים. אל תשכחו את זה לעולם".

תגיות:הורים וילדיםשכול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה