חדשות בעולם

צעק 'היטלר היה איש טוב' והשליך בקבוק זכוכית על נערות יהודיות

בתקרית חמורה שאירעה בלונדון ביום ראשון האחרון, הותקפו שתי נערות על ידי גבר ששיבח את היטלר, הטיח בהן בקבוק זכוכית - ונעלם

  • ח' אלול התשע"ז
הרחוב בו אירעה התקיפה. קרדיט: גוגלהרחוב בו אירעה התקיפה. קרדיט: גוגל
אא

המשטרה בלונדון פתחה בחקירה אחרי אירוע קשה בהאקני שבצפון מזרח העיר. ביום ראשון בערב, בסביבות השעה שבע, גבר בלתי מזוהה נצפה רץ לכיוונן של שתי נערות יהודיות, אחת בת 16 והשניה בת 16, שיצאו מביתן ברחוב הרון. האיש צעק 'היטלר היה איש טוב', 'זה טוב שהוא הרג את היהודים', והשליך בקבוק זכוכית על שתי הנערות.

הבקבוק החמיץ אך בקושי את אחת הנערות והן רצו חזרה לתוך הבית כדי לחפש מחסה, כך דיווחה המשטרה שהוסיפה כי הבנות לא נפצעו אבל 'היו מזועזעות מאד'.

ילדים יהודים אחרים, חלקם בני שמונה או תשע, היו עדים למחזה כאשר שיחקו בחוץ.

"זו היתה חוויה מבעיתה עבור הקורבנות הצעירים שהותקפו בלי שום פרובוקציה", אמר חיים הוכהאוסר, מפקח מקומי של ארגון 'שומרים' הפעיל בשכונות היהודיות בלונדון. "היו הרבה תקריות אנטישמיות באיזור לאחרונה ונראה שזה רק הופך גרוע יותר". בששת החודשים הראשונים של 2017 דווח על 47 פשעי שנאה אנטישמיים באיזור. דוח שהתפרסם לפני כחודש מצא כי כבר שלוש שנים ברציפות שמספר האירועים האנטישמיים בבריטניה עולה בהתמדה משנה לשנה. מנהיגים יהודיים מבקרים במיוחד את מפלגת הלייבור שאינה מגנה מספיק גורמים אנטישמיים, ואת הפרקליטות שאינה פועלת באופן נמרץ יותר כלפי חשודים המעורבים בתקיפות אנטישמיות.

החשוד בתקיפת הנערות ובצעקת האמירות האנטישמיות תואר כאיש רזה ובהיר עור בשנות העשרים לחייו, שלבש חולצה שחורה ומכנסיים שחורים. משטרת לונדון פרסמה בקשה לכל היודע דבר על אודות התוקף ליצור קשר בהקדם עם המשטרה.

תגיות:היטלרלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה