חדשות בארץ

נס גדול בכביש 1: טרקטור נפל ממשאית ומחץ רכב פרטי

טרקטור נפל ממשאית בכביש 1 ומחץ רכב פרטי. שלושת נוסעי הרכב נפצעו באורח קל בלבד

  • כ"ט אב התשע"ז
זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

תאונה שאירעה הבוקר בכביש 1 יכלה להסתיים באופן מחריד: טרקטור פגע בגשר ונפל ממשאית על רכב פרטי. שלושת נוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים כשהם בהכרה מלאה.

התאונה אירעה מתחת למחלף בן גוריון לכיוון תל אביב. שלושת הפצועים טופלו על ידי פרמדיקים של מד"א ופונו לבית החולים 'שיבא' בתל השומר. כביש 1 נחסם לכיוון מערב ממחלף לוד למחלף שפירים.

חובש רפואת חירום במד"א, זוהר קסטל, סיפר: "כשהגעתי לזירה ראיתי טרקטור שוכב על צידו במרכב הכביש. אזרחים שהיו עדים לתאונה סיפרו שהטרקטור פגע במחלף ונפל מהמשאית שהובילה אותו. הענקנו לפצועים טיפול רפואי ראשוני והם פונו במצב קל לבי"ח כשהם בהכרה מלאה".

לפני שבוע בדיוק נהרג אליחי טדרי, בן 58 מחולון, לאחר שפגע עם משאיתו בגשר הולכי רגל בכביש 4 סמוך לבני ברק. כתוצאה מהתאונה קרסה קורה, במשקל 7 טון, על המשאית ומחצה למוות את הנהג. גם בתאונה זו, למרות האובדן הכבד במותו של אליחי ז"ל, חשוב לשים לב לגודל הנס שאירע: כלי רכב רבים שהיו בכביש באותה שעה לא נפגעו; אוטובוס עמוס בנוסעים הספיק לעבור את הגשר רגעים ספורים לפני ההתמוטטות; והולכי הרגל שהיו על הגשר הספיקו אף הם לרדת ממנו שניות ספורות קודם ההתמוטטות. 

תגיות:נסתאונהכביש 1

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה