חדשות בארץ

הלילה: נהרס בית המחבל שביצע את הטבח בחלמיש

כוחות הביטחון הרסו במהלך הלילה את ביתו של המחבל שרצח את שלושת בני משפחת סלומון בפיגוע בחלמיש

  • כ"ד אב התשע"ז
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

במהלך הלילה (רביעי) הרסו כוחות צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול והמנהל האזרחי את ביתו של המחבל אשר ביצע את פיגוע הדקירה בישוב חלמיש בו טבח בשלושת בני משפחת סלומון.

כזכור, מאז הטבח עצרה המשטרה חמישה מבני משפחתו של המחבל וחקרה אותם בחשד לאי מניעת פשע. מחקירת המשטרה עלה כי בני המשפחה ידעו טרם הפיגוע על כוונותיו של המחבל, אך לא פעלו למניעתו ולא דיווחו על כך לרשויות הישראליות או הפלסטיניות.

במהלך הפעילות הלילית תפסו כוחות הביטחון במרחב העיר חברון 117,000 שקלים, אשר שימשו ככספי טרור שמקורם בארגון הטרור חמאס. מדובר בפעולה נוספת לפגיעה בתשתיות המרכזיות אשר מאפשרות את העברת כספי הטרור לפעילי הארגון ביהודה ושומרון.

בנוסף, במחנה הפליטים דהיישה סגרו כוחות הביטחון שתי חנויות שמכרו חומרים לייצור מטענים, אשר שימשו לביצוע פיגועי טרור ברחבי הגזרה.

כמו כן עצרו במהלך הלילה כוחות צה"ל, שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל באיו"ש 12 מבוקשים. שבעה מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוחות הביטחון. המבוקשים הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

בתוך כך, הבוקר מדווח העיתון 'ישראל היום' כי שר הביטחון אביגדור ליברמן נענה לפני ימים אחדים לבקשתו של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן לקבור שתי גופות של מחבלים בעלי אזרחות ישראלית בבית הקברות לחללי אויב. גופות המחבלים הנמצאות כיום בידי המשטרה הם של מוסבאח אבו סביח, שביצע את פיגוע הירי בירושלים, בו נרצחו שני בני אדם בפיגוע ירי בירושלים, ושל פאדי קונבר, שביצע את פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב, שבו נרצחו ארבעה חיילי צה"ל.

המהלך נועד לצורכי משא ומתן עם חמאס להשבת אזרחים ישראלים וגופות של חללי צה"ל, המוחזקים ברצועת עזה.

על פי החלטת הקבינט המדיני ביטחוני, גופות מחבלים המשויכים לחמאס יוחזקו בישראל, כמו גם גופות מחבלים שביצעו אירועי טרור חריג במיוחד. עוד הוחלט שהחזקתן תהיה על ידי קבורה.

תגיות:חלמישמחבלהריסת בתי מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה