חדשות בארץ

ילדי משפחת סלומון במחנה נופש לנפגעי טרור: "חבל שאבא לא איתנו"

"אני מנתבת את הכוחות לדברים חיוביים", אומרת מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד הי"ד. "כוחות הביטחון יעשו את עבודתם בצורה הטובה ביותר, ואני אתמקד במשפחתי כי זה מה שחשוב שאעשה"

  • כ"ג אב התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

לראשונה מאז הפיגוע הרצחני הגיעו בני משפחת סלומון מאלעד למחנה נופש יחד עם עשרות ילדים שחוו את הטרור על בשרם.

בני משפחת סלומון, שאיבדו את אביהם אלעד, סבם יוסף ודותם חיה בפיגוע הרצחני בחלמיש, הגיעו השבוע למחנה נופש לילדים שחוו את הטרור על בשרם.

במחנה השתתפו כ-150 ילדים. בין השאר היו שם ילדי משפחת שבו מאיתמר, הילדה איילה שפירא שנפצעה קשה מבקבוק תבערה שהושלך על מכונית משפחתה ומיכל סלומון, שהגיעה עם שלושת הגדולים מבין חמשת ילדיה — אבינועם (10 וחצי), רעות (9) ואמיתי (5).

"חבל שאבא לא היה איתנו, כי הוא היה נהנה מאוד", אמרה רעות בת התשע. "אנחנו חושבים עליו כל הזמן. בפעילות היום שכחנו קצת את הפיגוע והצלחנו ליהנות".

"בקיץ הזה, בגלל הפיגוע, לא עשינו שום פעילויות", צוטטה האם, מיכל, ב'ידיעות אחרונות'. "אני שמחה שהפעילות הזו נתנה לנו הזדמנות לצאת מהשגרה. זה נס שאנחנו חיים. אני מעריצה את בעלי ז"ל שנלחם במלוא הכוח במחבל".

מיכל התייחסה לעונשו של המחבל. "כל מה שקשור למחבל לא מעניין אותי", הוסיפה. "אני מנתבת את הכוחות לדברים חיוביים. כוחות הביטחון יעשו את עבודתם בצורה הטובה ביותר, ואני אתמקד במשפחתי כי זה מה שחשוב שאעשה".

הטבח הנורא בבית משפחת סלומון בחלמיש התרחש בליל שבת לפני כארבעה שבועות. בני המשפחה התכנסו יחד על מנת לחגוג 'שלום זכר' לנכד שנולד יממה קודם לכן, כאשר מחבל חדר הביתה עם סכין בידו. המחבל פצע את טובה, דקר למוות את יוסף ושניים מילדיו: חיה ואלעד הי"ד. מיכל, שהיתה באותה עת בקומה התחתונה עם ילדיה, הצליחה לעלות לקומה העליונה ולהסתגר עימם בחדר. אלעד נאבק במחבל ומנע ממנו לעלות לקומה בה הסתתרו מיכל והילדים, ובכך, בחסדי שמים, נמנע אסון כבד יותר.

 

תגיות:פיגועמשפחת סלומון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה