חדשות יהדות

האברך שניצל מפיגוע הדקירה בשבת: "הרב אמר לי שמלאכים מלווים אותי"

שעות של חיפושים אחר האברך שניצל מפיגוע הדקירה בשער שכם, במהלך שבת קודש - הגיעו הבוקר (א') אל קיצן: האברך נמצא וזוהה כתלמיד ישיבת 'שובו בנים' בשם נחמן לרנר, שאומר: "הרב אמר לי שאפשר לצעוד דרך שער שכם, ושמלאכים מלווים אותי"

נחמן לרנר בזירת ניסיון הדקירה (צילום: דוברות המשטרה)נחמן לרנר בזירת ניסיון הדקירה (צילום: דוברות המשטרה)
אא

שעות של חיפושים אחר האברך שניצל מפיגוע הדקירה בשער שכם, במהלך שבת קודש - הגיעו הבוקר (א') אל קיצן: האברך נמצא וזוהה כתלמיד ישיבת 'שובו בנים' בשם נחמן לרנר. 

לאחר נס ההצלה, פנה האברך לאשתו וסיפר לה לתומו ש"איזו ערביה עשתה לו איזה שריטה בשער שכם", לדבריה. האישה אף סיפרה כי בעלה סיפר לה שדקות ספורות לאחר שתקפה אותו ללא הצלחה, ראה את הערבייה כשהיא תוקפת אדם ערבי, והסיק מכך שכנראה מדובר באישה שסובלת מחוסר שפיות. הוא המשיך לדרכו מבלי לייחס לעניין חשיבות, עד לרגע שבו פנה אליו חברו נתן, הלומד אף הוא בישיבה. 

תחילה לא הבין לרנר על מה המהומה, ומדוע כוחות הביטחון מחפשים דווקא אותו - בשל מאורע כל כך חסר חשיבות. כשהבין שאותה אישה הייתה בעצם מחבלת שניסתה לרצוח אותו, אמר שהוא סומך על ברכת רבו, שבתשובה לשאלתו האם אפשר ללכת דרך שער שכם השיב בחיוב ואמר לו כי אין לו מה לדאוג, היות ו"מלאכים מלווים אותו".

תגיות:דקירהמחבלתפיגוענס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה