חדשות בארץ

העיתונאית ג’ודי מוזס חולצה על ידי ’ידידים’, וצייצה: "שמחה שנתקעתי. היה לי כבוד להכיר אתכם"

העיתונאית ג'ודי ניר מוזס נתקעה על כביש 411, כשלפתע אזל הדלק במכוניתה. אחרי שסיימה לבכות את 'מר גורלה', התקשרה לארגון 'ידידים' שהגיעו חיש קל וחילצו אותה. "חברים, היה שווה להיתקע כדי להכיר את הארגון המדהים הזה, שנוסד על ידי חבר'ה חרדים. התקשרתי, ותוך רבע שעה הגיעו הבחורים המקסימים האלה, מאירי פנים, מקסימים... ומילאו לי דלק במשפך", כתבה

מתנדבי 'ידידים' בפעולה מתנדבי 'ידידים' בפעולה
אא

השבוע נסעה העיתונאית ג'ודי ניר מוזס על כביש 411, בין בילו לרחובות - כשלפתע אזל הדלק במכוניתה, והיא נתקעה באמצע הדרך. באותם רגעים של חוסר אונים, שיגרה מוזס ציוץ בטוויטר ובו כתבה שהיא נתקעה בלי דלק בין בילו לרחובות. מיד כשהעלתה את הציוץ, הגיעו לפחות שמונה טוקבקים שהמליצו לה לפנות לארגון המתנדבים הארצי 'ידידים', שנוסד על ידי חרדים. 

הכונן שהיה באותה עת באזור, מייק מיכאלי, הגיע למקום תוך דקות ספורות ואליו הצטרפו שני כוננים נוספים - דניאל הלוי וישעיהו זכריש. המתנדבים מילאו חיש קל את מיכל הדלק של מוזס, וסירבו לקבל כל תשלום על כך. עוד באותו יום צייצה בחשבון הטוויטר שלה את המילים: "תודה ענקית לחברים כאן בטוויטר ול'ידידים' - ארגון שנוסד על ידי חברים חרדים. שמחה שנתקעתי, והיה לכי הכבוד להכיר אתכם".

את הסיפור המלא פרסמה מוזס מאוחר יותר בעמוד הפייסבוק שלה, וכך כתבה: "הסעתי ילד לחתונה בצומת בילו. בדרך חזרה, בכביש 411, התברר שנגמר לי הדלק. האוטו קרטע ונעצר. ישבתי די חסרת אונים באמצע כביש מהיר, מבכה את מר גורלי ומשתפכת על כך בטוויטר. תוך שניות קיבלתי מכמה עוקבים תגובות, וכולם דיברו על 'ידידים' ושיגרו מספר טלפון. 

"חברים, היה שווה להיתקע כדי להכיר את הארגון המדהים הזה, שנוסד על ידי חבר'ה חרדים. התקשרתי, ותוך רבע שעה הגיעו הבחורים המקסימים האלה, מאירי פנים, מקסימים... ומילאו לי דלק במשפך. רציתי לשלם או אפילו לתרום, אבל הם לא הסכימו. בתקיפות רבה הסבירו לי שזו הזכות שלהם לעזור. היה שווה, תודה רבה".

תגיות:קידוש השםחרדיםארגון ידידים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה