חדשות בארץ

משמח: השתפר משמעותית מצבו של הטייס שנפצע קשה בהתרסקות המסוק השבוע

דוברות בית החולים סורוקה בבאר שבע, הצהירה הבוקר (ד') כי מצבו של הקצין שנפצע אנושות בהתרסקות המסוק בתחילת השבוע השתפר משמעותית, וכי הוא יצא מכלל סכנה. כעת הורה מפקד חיל האוויר על ביצוע תחקיר לבדיקת נסיבות התקרית

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

דוברות בית החולים סורוקה בבאר שבע, הצהירה הבוקר (ד') כי מצבו של הקצין שנפצע אנושות בהתרסקות המסוק בתחילת השבוע השתפר משמעותית, וכי הוא יצא מכלל סכנה. רופאי בית החולים העניקו לו טיפול ראשוני בחדר הטראומה, וכעת מאושפז הקצין ביחידה לטיפול נמרץ כללי - כשמצבו יציב אך מוסיף להיות קשה. 

בהודעה ששחרר דובר צה"ל מיד לאחר התרסקות המסוק נכתב כי "קצין צה"ל במילואים נהרג וקצין נוסף נפצע באורח קשה בהתרסקות מסוק קרב בבסיס צה"ל בדרום הארץ. הקצין שנפצע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, והודעה נמסרה למשפחות הקצינים". 

כזכור, התרסקות המסוק מסוג אפאצ'י אירעה ביום שני האחרון, בבסיס חיל האוויר, ובו נהרג הקצין בדרגת סרן דודי זהר ז"ל. "צה"ל משתתף בצער המשפחה של הקצין שנהרג, וימשיך ללוות אותה ואת משפחת הקצין הפצוע", נמסר מדובר צה"ל. 

מפקד חיל האוויר, האלוף אמיר אשל, הורה להקים צוות מומחים שיבדוק את נסיבות התקרית, ועד לסיום התחקיר - כל מסוקי הקרב מקורקעים. 

 

תגיות:טייסשיפורהתרסקותמטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה