חדשות בעולם

טעות קטנה שעלתה ביוקר: עשרות נוסעים יטוסו לברצלונה ב-18 דולר בלבד

טעות טכנית שהתרחשה באחד מאתרי הדילים לחופשות וטיסות – הציעה כרטיסים לברצלונה בעלות מצחיקה. הטעות התבררה, לאחר שתוך דקות נמכרו עשרות כרטיסים. החברה בתגובה: "נספוג את מחיר הטעות"

  • י"ז אב התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בזמן שאתם הייתם ישובים בחום המחניק מול מסך המחשב שבביתכם, וחיפשתם טיסה שתגאל אתכם מהקיץ הישראלי הלוהט - יש מי שזכו בטיסה חלומית כזו, ובמחיר חלומי עוד יותר.

עשרות גולשים חיפשו לאחרונה דיל לטיסה זולה באתרי הנופש המוכרים, ובהם גם באתר 'גוליבר', כשלפתע צדה את עיניהם באתר הצעה מפתה, של טיסה מישראל לברצלונה בתאריכים של ינואר – מרץ, בעלות של 18 דולר בלבד, כלומר 66 שקלים בלבד.

רבים מיהרו ורכשו את הכרטיסים, שהיו זולים אפילו מהצעת מחיר בטיסה לאילת.

מאוחר יותר, התברר כי לא היה מדובר בדיל מכוון – אלא בטעות קטנה שעלתה ביוקר, ונגרמה כאשר עלות הכרטיס הוכנסה באופן שגוי. המחיר, אמור היה להיות 188 דולר, אולם 8 אחד נעלם והציג את עלות הכרטיס זולה באופן משמעותי.

החברה עלתה על הטעות הקריטית, לאחר שתוך דקות נמכרו עשרות כרטיסים במחיר המצחיק, אולם החליטה לכבד את הפרסום באתר – ולעמוד מאחורי הטעות שקרתה, על אף ההפסד הכבד שנגרם לה מכך, בגובה של עשרות אלפי שקלים.

בתגובה, מסרה החברה כי "הצעות המוצגות בעמוד 'המציאון' נבחרות באופן אוטומטי, על ידי מערכת שפיתחנו המאתרת תאריכי טיסות זולות. אף מערכת ממוחשבת אינה חסינה מטעויות ומחיר הטעות במקרה זה עומד על עשרות אלפי שקלים בתוך דקות בודדות. נדאג לכל לקוחותינו שקיבלו אישור סופי על הזמנתם ב-18 דולר ונאפשר להם לטוס במחיר הטעות החלומי".

תגיות:ברצלונהטיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה