חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: כחלון זועם על החלטת בג"ץ לבטל את מס דירה שלישית

אמו של מלאכי רוזנפלד הגיעה למשפטו של אחד מרוצחי בנה, שלושה ילדים שידו אבנים נעצרו בידי לוחמי מג"ב, והנחיות חדשות לטיפול באנטיביוטיקה. כל מה שחשוב לדעת

שר האוצר משה כחלוןשר האוצר משה כחלון
אא

חדשות

האם עונש המאסר של אזריה יידחה עד להחלטת הרמטכ"ל? התביעה הצבאית מתנגדת לבקשתו של אלאור אזריה לדחות את מועד כניסתו לכלא. נשיא בית הדין אמור למסור את החלטתו בנושא. להרחבה, לחצו כאן.

שרה רוזנפלד, אמו של מלאכי הי"ד, שנרצח מירי מחבלים לפני יותר משנתיים, הגיעה למשפטו של אחד מחברי החוליה שגרם לרצח בנה: "חששתי שקול דמיו של מלאכי שלנו לא יצליח לזעוק חזק מדי מן האדמה, אז באתי לעזור לו לזעוק", אמרה רוזנפלד בדיון.

רכב ההסעות הוצת ע"י ערבים: ערבים התקיפו בבקבוקי תבערה את רכב ההסעות המשמש את האברכים הלומדים בכולל בסילוואן ואת תושבי השכונה היהודיים, בנס איש לא נפגע בעוד הרכב נשרף כליל.

כחלון זועם על החלטת בג"ץ: "עשרות אלפי זוגות צעירים מאוכזבים": שר האוצר משה כחלון זועם על החלטת בג"ץ לבטל את החוק שאותו יזם: "נמשיך להיאבק במשקיעים ולמען הזוגות הצעירים בכל הדרכים שעומדות לרשותנו". מוקדם יותר שוחח כחלון עם יו"ר ועדת הכספים משה גפני וביקש לחוקק בהקדם את החוק מחדש.

יידוי אבנים ומעצר מהיר: שלושה ילדים שידו אבנים נעצרו בידי לוחמי מג"ב סמוך לקבר רחל. הוריהם זומנו למקום והנערים שוחררו בערבות של 500 דינר לכל חשוד.

חוברת הנחיות חדשה של שירותי בריאות כללית מכילה שינויים משמעותיים בנושא הטיפול האנטיביוטי בדלקות שונות. כך למשל, הטיפול בדלקת גרון בילדים צומצם לפעם אחת ביום בלבד והטיפול בדלקת ריאות במבוגרים קוצר לחמישה ימים. הסיבה - בהלה עולמית מפני התפתחותם של חיידקים עמידים.

 

חוץ

ביהכנ"ס העתיק יישאר בידי הקהילה: בית המשפט לערעורים בארה"ב החליט כי בית הכנסת העתיק ביותר בארה"ב ישאר בידי הקהילה היהודית הוותיקה 'שארית ישראל'.

פנס ירוץ נגד טראמפ? "פייק ניוז": סגן הנשיא דוחה את הדיווח בניו יורק טיימס ולפיו הוא מכין את השטח למירוץ לנשיאות ב-2020: הדיווח "בזוי ופוגעני... פייק ניוז".

צפון קוריאה דחתה הצעה של סיאול לשיפור היחסים: "חסרת כנות": שרי החוץ של המדינות השכנות קיימו פגישה חטופה ויוצאת דופן בוועידה בפיליפינים. במקביל, טראמפ ונשיא דרום קוריאה שוחחו כשעה בטלפון וסיכמו על הגברת הלחץ על פיונגיאנג תוך "השארת פתח לדיאלוג". בסין מזהירים מפני "מתיחת הגבולות" בעקבות הסנקציות החדשות נגד צפון קוריאה.

 

מזג האוויר

היום: יהיה חם מעט מהרגיל בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

שלישי: יהיה מעונן חלקית עד בהיר. תחול ירידה קלה בטמפרטורות בעיקר בהרים, אך יוסיף להיות חם מעט מהרגיל בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

רביעי:מזג האוויר יהיה ללא שינוי ניכר.

חמישי: ימשיך להיות חם מעט מהרגיל לעונה בהרים ובפנים הארץ והביל בחוף.

תגיות:מלאכי רוזנפלדמשה כחלון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה