חדשות בארץ

משפחתו של הפצוע מהפיגוע ביבנה מודה על התפילות; מצבו משתפר

מצבו של סגן המנהל בשופרסל ביבנה שנפצע קשות בפיגוע ביבנה ממשיך להשתפר. משפחתו מודה לעם ישראל על התפילות

  • י"ד אב התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

הודו להשם: שיפור משמעותי במצבו של ניב גיל נחמיה (42), סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה, שנפצע קשה בפיגוע ביבנה. מהמרכז הרפואי קפלן נמסר כי מצבו של הפצוע שנדקר ביבנה יציב וממשיך להשתפר, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים, והוא מאושפז לטיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

מבני המשפחה נמסר: "ברצוננו להודות לכל עם ישראל על התמיכה הגדולה ש'ניב גיל בן הדסה' והמשפחה זוכים לה. אנא המשיכו עם התפילות לשם החלמתו המהירה, מתוך תקווה להחלמתו המהירה.

בסוף השבוע האחרון שוחח נשיא המדינה ראובן ריבלין עם סיגלית, רעייתו של ניב גיל נחמיה. "כולנו מודאגים ומתעניינים בשלומו", אמר ריבלין. "אנו מאחלים לניב החלמה מהירה מכל הלב, ומתפללים שהכל יגמר בשלום, ושהוא ישוב לאיתנו", הוסיף.

הפיגוע הקשה התרחש ביום רביעי האחרון, כאשר המחבל, אסמאעיל אבו עראם, שוהה בלתי חוקי תושב יאטה בן 19, נכנס לסניף 'שופרסל' ביבנה כשהוא מסתיר את הסכין מתחת לבגדיו. מסרטוני האבטחה נרה בבירור כיצד מתקרב המחבל לעובד המקום, שולף את הסכין ודוקר אותו בעורף. הפצוע החל להתנגד, להיאבק בו ולהשליך מוצרים לעבר המחבל, אך זה המשיך לדקור אותו שוב ושוב תוך נסיונות להודפו.

אזרחים שהיו במקום הצליחו להשתלט על החשוד שניסה להימלט מהחנות, היו כאלו שאף בעטו בו. רק לאחר שהמחבל נוטרל, הפצוע נפל ארצה והתמוטט. הוא פונה לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי כשמצבו קשה ולא יציב. שיפור משמעותי נרשם במצבו, אך הוא עדיין לא יצא מכלל סכנת חיים.

תגיות:פיגועיבנהתפילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה