חדשות בארץ

אלאור אזריה כתב לרמטכ"ל: "אני מבקש שתמתיק את עונשי"

אלאור אזריה החליט שלא להגיש ערעור לבית המשפט העליון. כתחליף הוא שלח מכתב לרמטכ"ל בו ביקש להמתיק את עונשו

אא

אלאור אזריה שנידון לשנה וחצי מאסר, הודיע היום (חמישי) כי הוא החליט שלא להגיש לבית המשפט העליון ערעור. נמסר מטעמו כי ההחלטה הגיעה בתום התלבטות ובהתייעצות עם משפחתו, בעיקר מכיוון שברצונו לחסוך סבל נוסף.

הוא פנה אל הרמטכ"ל גדי איזנקוט בבקשה להמתיק את עונשו ולהמיר את המאסר בעבודות שירות. לבקשה הוא צירף מכתב בו רשם את הדברים הבאים: "עקב האירוע לקה אבי בשבץ מוחי ואיבד את היכולת לעמוד וללכת. רק לאחר שיקום ארוך הצליחו להעמידו על הרגליים וללכת עם הגבלות. אמי הגיעה לתת משקל והיא מטופלת בכדורי שינה. משפחתי התפרקה וכולם כואבים ולא מצליחים לשוב לשגרה. אני אמור להמשיך את חיי עם כתם גדול עם הרגשה ב'הריגה' שיפגע בי ולא יאפשר לי לעבוד בעבודות ממשלתיות.

"סבי עליו השלום", הוא הוסיף, "נלחם בנאצים במלחמת העולם השנייה וקיבל את מדליית האומץ על כך שנכנס לשטח אש להציל את מפקדו. אני נקראתי על שמו. אבי שירת במשטרת ישראל במגוון תפקידים ואף קיבל אותות הצטיינות. הוא גם נכה לצמיתות עקב שירותו במשטרה".

אזריה גם הוסיף וסיפר על כך שלפני גיוסו הוא ייחל לשירות חובה קרבי ולבסוף אכן שירת ביחידה קרבית ומילא מגוון תפקידים ואף צוין כלוחם מצטיין גדודי ב-2015. "ברצוני להבהיר", הוא הדגיש בסיום המכתב, "כי אילו ידעתי מראש  שעל גופו של המחבל לא היה מטען חבלה, לא הייתי יורה בו".

בהמשך הוא פירט את בקשתו: להמיר את עונש המאסר שנגזר עליו למאסר שניתן לרצותו בעבודות שירות. "ברצוני לחזור לחיים רגילים ולשקם את חיי וחיי משפחתי", הוא כתב.

בעוד שבוע צפוי אזריה להיכנס לכלא ועד אז הוא מצפה שייענה על ידי הרמטכ"ל. מלשכתו של הרמטכ"ל נמסר כי המכתב התקבל וייענה באופן ישיר לפונה.

תגיות:אלאור אזריהרמטכ"להמתקת עונש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה