חדשות בארץ

לראשונה: חברת ’טרה’ קיבלה הכשר בד"ץ של העדה החרדית על מוצריה

בהודעה שפרסמה אמש החברה, חשפה כי מעתה ישונה ההכשר על כלל מוצריה להכשר מהודר יותר. מוצרים ראשונים כבר נראים ברשתות השיווק בהכשר החדש

  • י"א אב התשע"ז
טרה (צילום: פלאש 90)טרה (צילום: פלאש 90)
אא

חברת טרה 'מתחדשת': אמש הודיעה מחלבת טרה, כי קיבלה את הכשר הבד"ץ של העדה החרדית – ומעתה הוא יופיע על כלל מוצריה.

בהודעה שפרסמה החברה, נכתב כי "מחלבת טרה שמחה לבשר על קבלת כשרות בד"ץ העדה החרדית למוצרי טרה. מוצרים ראשונים יוצאים לנקודת המכירה בימים אלה".

עד כה, נשאו רוב המוצרים של החברה את ההכשר של בד"ץ אגודת ישראל, ובשל כך נכתבו בהודעה דברי הסבר הנוגעים לכך. "המוצרים הנמצאים בנקודת המכירה ונושאים את כשרות מהדרין אגודת ישראל יוצרו תחת כשרות מהדרין אגודת ישראל. בתקופת המעבר יהיו גם מוצרים הנושאים את סמל הכשרות של מהדרין אגודת ישראל, אשר יופיע עליהם הכיתוב 'מהדרין הרב וסטהיים'. מוצרים אלה יוצרו תחת כשרות מהדרין של בד"ץ איגוד הרבנים בראשות הרב וסטהיים והרבנות המקומית מהדרין בלבד".

יצויין, כי עבור טרה, המוגדרת עד כה כמחלבה השלישית בגודלה בישראל, אחרי שטראוס ותנובה - מדובר בצעד מהותי. משמעותו העיקרית, היא הרחבת פלח השוק שלה בקרב שומרי מצוות, לאחר שקיבלה את הכשרות המחמירה ביותר על כלל מוצריה.

בכך, טרה הופכת להיות לחברה היחידה הנושאת הכשר זה על כלל מוצריה, ויש להניח כי המהלך צפוי לייצר תחרות חדשה בשוק מוצרי החלב, בין המחלבות השונות.

בינתיים, על המדפים ברשתות השיווק כבר נצפים מוצרים רבים של החברה בהכשר המחודש.

תגיות:כשרותטרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה