חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: התייצבות במצבו של פצוע הדקירה

חייל צה"ל נפצע במהלך אימון, כוחות צה"ל פעלו בכפר ממנו יצא המחבל, ואיך מגדירים ברש"פ את רוצח משפחת סלומון? כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

התייצבות במצבו של פצוע הדקירה: מצבו של פצוע הדקירה מהפיגוע ביבנה התייצב אך מוסיף להיות קשה - כך נמסר הבוקר (חמישי) מבית החולים קפלן. אנא הרבו תפילה עבור ניב גיל בן הדסה בתוך שאר חולי ישראל.

חייל צה"ל נפצע במהלך אימון: החייל פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני. טרם נמסרו פרטים אודות זהותו של החייל ועל התאונה.

כוחות צה"ל פעלו בכפר ממנו יצא המחבל: הכוחות פעלו בבתיהם של בני משפחת המחבל וביצעו סריקות בכפר. במקביל נעצרו ברחבי יהודה ושומרון שמונה מבוקשים.

50 עצורים בשל ההתפרעויות סביב הר הבית: המשטרה עצרה מתחילת השבוע כ-50 מפירי סדר שהתפרעו במהלך ההפגנות נגד המגנומטרים בהר הבית. כנגד חלק מהעצורים הוגשו כבר הצהרות תובע וכתבי אישום.

פתיחת ציר: צפו בפיתוח שמתריע על מטענים: מכ"מים ברדיוס של 270 מעלות ומצלמות סריקה אוטומטיות מרכיבים את המערכת "סימס" של התעשייה האווירית, שיכולה לחשוף מטעני צד עשרות מטרים לפני הגעת הכוח הצבאי לנקודת הפגיעה.

ברש"פ מגדירים את הרוצח מחלמיש כ'בעל חמלה': בטלוויזיה הפלשתינית ובעיתון הרשמי של הרש"פ משבחים את המחבל שטבח בבני משפחת סלומון, ומגדירים אותו כ'איש רחום'. להרחבה, לחצו כאן. 

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד נאה. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות והן תחזורנה להיות רגילות לעונה.

שישי: ללא שינוי של ממש במזג האויר.

שבת: ללא שינוי של ממש במזג האויר.

ראשון: ללא שינוי של ממש במזג האויר.

תגיות:יבנהפיגוע דקירהכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה