חדשות בארץ

לא יאומן: ברש"פ מגדירים את הרוצח מחלמיש כ’בעל חמלה’

בטלוויזיה הפלשתינית ובעיתון הרשמי של הרש"פ משבחים את המחבל שטבח בבני משפחת סלומון, ומגדירים אותו כ'איש רחום'

  • י"א אב התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

הרשות הפלשתינית מוכיחה פעם אחר פעם עד כמה אין לנו פרטנר לשלום. ה"מכון לתקשורת פלשתינית" מצא לנכון להגדיר את המחבל כ"בעל חמלה" משום שלא טבח גם בילדי המשפחה, שכזכור, הוסתרו בידי אמם.

במכון 'מבט לתקשורת הפלשתינית' מצטטים את פאיז עבאס, ה'מומחה לענייני ישראל' של הטלוויזיה הפלשתינית, שאמר: "זאת התמונה של הילדים שטוענים שהצילו אותם, אבל יש סיפור אחר: הצעיר (כוונתו למחבל) ידע שיש ילדים וסירב לפגוע בהם, לפחות לפי דיווחי הפלשתינים...".

בעיתון הרשמי של 'אל ג'דידה' נכתב כך: "עומר אל-עבד הצליח להרוג במהלך פעולתו שלושה מתנחלים, ולפצוע מתנחל רביעי, אך הוא היה יכול גם להרוג את האישה של אחד משלושת המתנחלים שנהרגו. אולם, הוא העדיף שלא לעשות זאת משום שהיא אם שהחזיקה בידיה שניים מילדיה, ובכך הוכיח כי 'למוסר יש מקום אפילו במלחמה".

גם סלאח אבו רוכבה, איש אש"ף וחבר הלשכה של החזית הערבית הפלסטינית, כינה את הרוצח "גיבור פלסטיני" ושיבח אותו בתור "בעל חמלה" מכיוון שהוא לא רצח את הילדים. "הגיבור הפלסטיני הזה (כינוי מחריד לרוצח) פרץ להתנחלות הישראלית וביצע את הפעולה האמיצה הזו. הוא דאג לא לפגוע בילדים כדי להעביר מסר לכל העולם שהפלסטינים הם בעלי חמלה, אך הם מגנים על זכויותיהם, אפילו אם האמצעים האלה אינם מקובלים אצל חלק ממדינות העולם".

 

תגיות:הרשות הפלסטיניתמחבלחלמיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה