חדשות בעולם

במקום חתונה: מאות הומלסים ביום של חסד

הכל כבר היה מוכן – השמלה, התזמורת וגם הקייטרינג. אבל שבוע לפני, החליט זוג מארה"ב לבטל את החתונה, ולקיים במקומה מחווה מרגשת במיוחד - לטובת עשרות חסרי בית

  • י' אב התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

החתונה בוטלה – החגיגה התקיימה בכל זאת: שבוע לפני החתונה המיוחלת, החליטו שרה קומינס וארוסה, לבטל את הכל ולהיפרד. אלא, שהחזר כספי היה מאוחר מדי לקבל, ושרה החליטה לקיים חסד במאות המנות שהוזמנו –  בצורה יצירתית למדי.

בני הזוג, תושבי אינדיאנה שבארצות הברית, צפויים היו להתחתן לפני ימים ספורים. אלא, שברגע האחרון החליטו לבטל את החתונה – אולם בהיעדר התראה ארוכה יותר -  חויבו עדיין לשלם את כל הוצאות החתונה.

בהחלטה יצירתית ולא שגרתית, החליטה שרה להפוך את היום שהיה מאור להיות המאושר בחייה – ליום מאושר בחיי אחרים - ולתרום את המנות לנזקקים. "הנושא הזה מאוד כואב" סיפרה בראיון לאתר 'אינקווייר.נט'. "על פי ההסכם שסגרתי מול אולם השמחות וחברת הקייטרינג, לא הייתה אפשרות להחזר כספי, האירוע תוכנן לכ-170 אורחים והעדפתי שאנשים שאין להם ייהנו מזה מאשר לזרוק הכל לזבל".

שרה פנתה לבית מחסה למחוסרי בית, והציעה להם 170 מנות שהוזמנו עבור אורחי החתונה, בתוספת שלל הפינוקים שנרכשו עבור חתונתה, בסך כולל של למעלה מ-30 אלף דולר.

לכך, תרמו אנשים נוספים סכומי כסף נוספים, שאפשרו להלביש את מחוסרי הבית בבגדים חדשים וחגיגיים, ובסופו של דבר, להפיק אירוע שלם.

בסופו של דבר, את ה'חתונה המבוטלת', מצאה את עצמה שרה חוגגת, יחד עם מחוסרי בית, בנות משפחה קרובות וחברות. ארוסה, שסירב להגיע לאירוע, העדיף לתמוך במחווה מרחוק – ומימן את מרבית הוצאות החתונה.

התגובות לא איחרו לבוא: עשרות גופי תקשורת שסיקרו את האירוע התרגשו מהחסד הגדול. גם ברשת, הגולשים לא נשארו אדישים והביעו אהדה רבה נוכח המעשה מעורר ההשראה והרגישות של שרה.

תגיות:חתונההומלסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה