פעילות הידברות

יוצאים להפיץ ספרים. המטרה: להגיע לכל יהודי

במשך 30 ימים התנהל פרוייקט המימון 'הידברות סטארטר', בו תרמו מאות יהודים עבור רכישה והפצה של ספרי קודש ויהדות. כעת פונה הארגון לעם ישראל, שיהיה שותף במשימה האדירה של חלוקת הספרים. אם יש לכם בן בצבא, אם אתם מנהלים מקום ציבורי, אם יש לכם נגישות ויכולת להכניס את עשרות הספרים והספרונים אל אותם מקומות ציבוריים – הרשמו כאן, ואולי גם אתם תקבלו ספרים לחלוקה

אא

במשך 30 ימים התנהל פרוייקט המימון 'הידברות סטארטר', בו תרמו מאות יהודים עבור רכישה והפצה של ספרי קודש ויהדות.

לכל אחד ישנם ספרים שחוללו שינוי בחייו. לעיתים קרובות שומעים על אנשים שרק קראו ספר, או רק שמעו דיסק תורני ברכב – וחייהם השתנו מקצה לקצה.

מתוך רצון לנצל את הכח האדיר של המילה הכתובה, נערך פרוייקט המימון האדיר הזה. המטרה: להציף מקומות ציבוריים בספרים תורניים, ולהגיע לנשמות חדשות שעדיין לא טעמו את הטעם המתוק של היהדות.

גלריה מכובדת של ספרים עומדת להפצה: ספרי הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר, הרב שלום ארוש, ספרי ילדים על גדולי ישראל, חוברות, ספרונים, ועוד.

למעלה מ-20,000 ספרים מיועדים לחלוקה!

כעת פונה הארגון לעם ישראל, שיהיה שותף במשימה האדירה הזו של חלוקת הספרים. כל אחד יכול לזכות להיות שגריר נאמן במקום מגוריו. אם יש לכם בן בצבא, אם אתם מנהלים מקום ציבורי, אם יש לכם נגישות ויכולת להכניס את עשרות הספרים והספרונים אל אותם מקומות ציבוריים, הרשמו כאן, ואולי גם אתם תקבלו ספרים לחלוקה.

בתוך כך, כבר החלו להגיע הדים ראשונים לחלוקת הספרים. המכתב הראשון התקבל ממורה בבית הספר שכותב:

"לפני כחודש פניתי אליכם בבקשה לממן תרומה של ספרי 'ארכיאולוגיה תנכי"ת' עבור בית הספר הממלכתי בו לימדתי. בתוך כשבוע חזרה אלי מוקדנית מטעמכם, והודיעה לי שבקשתי התקבלה. המשלוח הגיע בסוף השבוע שעבר, עם שליח עד הבית! הבאתי את הספרים למנהל בית הספר, שהתרגש ושמח מאוד. הראיתי את הספרים למחנכת הכיתה אותה לימדתי, וגם היא שמחה מאוד מהספרים. התפעלתי מכך ששלחתם שני סטים של ספרים ולא הסתפקתם בסט אחד.

"כולי תקווה, כי הספרים המושכים את העין, ימשכו את לב התלמידים להעמיק ולחקור, ולא לקבל את השערות 'מבקרי התנ"ך' כמובנות מאליהם. אני מעריך כי הספרים יוצגו בספריה, באזור ספריי העזר ללימוד התנ"ך. מניסיוני השנה, לתלמידי כיתה י' היו לפחות שתי עבודות חקר בנושאים שונים (קין והבל, מסעות אברהם, עקדת יצחק, ונישואין בספר בראשית).

"יהי רצון, שתמשיכו להפיץ תורה, להגדילה ולהאדירה, בתקווה לקידוש שם שמים בעולם, ושנזכה להיות שותפים נאמנים לפועלכם".

תגיות:הפצת ספריםפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה