חדשות בארץ

מפתיע: למה בקוקה קולה החליטו להפסיק לייצר את המותג 'קולה זירו'?

החברה העולמית, הודיעה באחרונה בהודעה דרמטית על הפסקת ייצור המותג "קולה זירו", אחרי עשור של הצלחה. במקביל, משיקה החברה מותג חדש: "זירו סוכר"

  • ז' אב התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הודעה קשה למכורים: חברת קוקה קולה הודיעה באחרונה, כי בחודש הבא תפסיק לייצר את המותג המוכר "קולה זירו", המשקה האהוב על מיליונים ברחבי העולם.

בהודעה שפרסמה החברה באתר הרשמי שלה, טענה כי הפסקת הייצור של המותג אינה נובעת מהפסדים, ולהפך - המותג "זירו" נכלל ברשימת 10 המותגים הצומחים בארצות הברית בשנת 2016.

אלא, שתחת המותג המוכר, מתכוונת החברה להשיק בקרוב את "קוקה קולה זירו סוכר", שמהווה מבחינת החברה שיפור של קולה זירו. "הפכנו את הטעם המדהים של קולה זירו לאפילו טעים יותר, ודומה לקוקה קולה המקורית 'הקולה האדומה'", אמרו בחברה, והודיעו כי שיווק המשקה החדש ברשתות השיווק ברחבי ארה"ב יתחיל בחודש אוגוסט

עוד הוסיפו, כי בקוקה קולה "זיהו הזדמנות לעודד את הצרכנים לשתות משקה שאינו מכיל סוכר כלל", וכי מדובר בשינוי מוחלט של המשקה, ולא רק בשינוי המתכון.

בנוסף, החליטו בחברה גם על עיצוב הבקבוק מחדש: לעומת מותג ה"זירו" שנמכר באריזה שחורה שייחדה אותו - "זירו סוכר" צפוי להימכר באריזה המוכרת והאדומה.

בינתיים, החלה הפצתו כבר במדינות שונות, בהן בריטניה, מקסיקו ו-25 מדינות נוספות, ונראה שהוא רושם הצלחה מרשימה ברוב המקומות.

תגיות:קוקה קולהמשקאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה