חדשות בארץ

אזכרה להדר גולדין: "מבטיחים לך שנתקן את העוול"

בבית העלמין בכפר סבא התקיים טקס האזכרה לזכרו של הדר גולדין. אביו נשא דברים כואבים בהם האשים את ממשלת ישראל באוזלת יד. בטקס נכח גם אביו של השוטר הדרוזי שנרצח

שמחה גולדין באזכרה (צילום מסך)שמחה גולדין באזכרה (צילום מסך)
אא

טקס אזכרה לציון שלוש שנים לנפילתו של הדר גולדין התקיים היום (שישי) בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.

שמחה גולדין, אביו של הדר נשא דברים בהם התבטא קשות נגד הממשלה: "שר הביטחון ליברמן הבטיח לפני שהוא נבחר להחזיר את הדר ואורון בתוך 48 שעות, אך עד הרגע הדבר לא קרה", הוא טען. "הממשלה מפקירה את חיילי צה"ל שוב ושוב בידי האויב. הייתה כאן ערבות של המדינה להביא אותם לקבר ישראל, הייתה גם הבטחה של השרים ושל ראש הממשלה. אנחנו דורשים שזו תהיה השנה האחרונה שהדברים שנאמרו על ידי הממשלה לא יהיו עוד באוויר".

הוא גם הזכיר את מה שארע בימים האחרונים של מבצע צוק איתן: "נציגי המדינה יצאו לקהיר והגיעו להסכם עם חמאס, אבל הם הפקירו את הדר ואורון בידי האויב. צריך לתקן את העוול, ואנחנו נתקן".

האב השכול ציין כי שר הביטחון ליברמן הוזמן על ידיהם להגיע לאזכרה, אך לא הגיע. בטקס השתתפו השר לביטחון פנים גלעד ארדן וכן שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון. גם עמיר פרץ נכח במקום וכן חברי כנסת ודמויות בכירות נוספות.

באזכרה השתתף גם שכיב שנאן, לשעבר חבר כנסת, אביו של השוטר כמיל שנאן שנרצח לפני שבועיים בפיגוע בהר הבית. הוא אמר למשפחת גולדין: "ליבנו אתכם ואנו מתפללים שגם אתם תזכו לגאווה של להביא את בנכם למנוחות. אנחנו חייבי להיות חזקים ואסור שרוחנו תישבר. אני מתפלל בשערי שמיים ביום זה, שבקרוב נזכה לעמוד לידכם כשתזכו להביא את ילדכם לקבורה".

תגיות:הדר גולדיןאזכרהשמחה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה