חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הוסרו כל אמצעי האבטחה מהר הבית. בחמאס חוגגים

בצה"ל שוקלים להעניק צל"ש ליורה מנווה צוף, עליה של מאות אחוזות בהתראות על פיגועים. כל מה שחשוב לדעת

  • ד' אב התשע"ז
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

הוסרו כל אמצעי האבטחה מהר הבית: בהתאם לדרישות הווקף, פירקה המשטרה את הגשרים בשער האריות שעליהם הותקנו מצלמות אבטחה, וכן גדרות ברזל שהוצבו במקום.

פתח וחמאס חוגגים: "ניצחון עצום והיסטורי על ישראל": בבוקר שלאחר הסרת כל אמצעי הביטחון בהר הבית, בירכו התנועות הפלסטיניות היריבות על מה שהן מגדירות כניצחון על ישראל. רק לאחר שהווקף יאשר באופן סופי שהמצב בשטח שב לקדמותו כפי שהיה לפני הפיגוע, ייקראו המתפללים המוסלמים לשוב ולהיכנס למתחם הר הבית.

בצה"ל שוקלים: צל"ש ליורה מנווה צוףבעקבות תפקודו של לוחם עוקץ שניטרל את המחבל ועצר את הפיגוע בחלמיש צפויים מפקדיו מהיחידה להמליץ עליו לוועדת הצל"שים המטכ"לית.

האירוע בירדן: קטטה ולא ניסיון פיגוע: האירוע בירדן השבוע לא היה ניסיון פיגוע אלא קטטה שהתפתחה עד כדי שליפת המברג ודקירת המאבטח זיו.

ניסה ללמוד באינטרנט להרכיב פצצה ונעצר: כתב אישום הוגש נגד תושב שועפט שניסה ללמוד להרכיב פצצה על מנת לפגע ביהודים. הוא חיפש באינטרנט קורסים להרכבת פצצות וקנה חומרים באמצעות האיביי.

אחד ממיני הברווזים הנדירים בעולם החל לקנן בצפון הארץ: ברווזה ממין צחראש לבן נשארה לקנן באחד העמקים בצפון. עד כה פרטים ממין זה, שנמצא בסכנת הכחדה, הגיעו לישראל רק בחורף ועזבו באביב

נסראללה: מה שראינו באל-אקצא זה ניצחוןמזכ"ל חיזבאללה התייחס לכניעה הישראלית ולהסרת אמצעי האבטחה שהוצבו אך לפני שבוע בהר הבית: "מה שראינו שם זה ניצחון. הם הצליחו להגן על מסגד אל אקצא"

נתוני צה''ל מצביעים על עליה של מאות אחוזים, בהתראות על פלסטינים לצאת ולבצע פיגועים 

הצעת חוק: כפרים באזור ירושלים יועברו לרשות הפלשתינית: הצעת חוק חדשה מציעה להוציא את כל הכפרים הערביים שסופחו לישראל ולתחום השיפוט של ירושלים לאחר מלחמת ששת הימים ולהעבירם לאחריות הרשות הפלשתינית.

 

מזג האוויר

חמישי: תחול ירידה קלה מאוד בטמפרטורות עם עלייה בלחות, בעיקר בחלקים המערביים של הארץ. יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה בהרים ובפנים הארץ והביל במיוחד בחוף.  

שישי: יהיה מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה קלה בטמפרטורות ותורגש הקלת מסוימת בעומסי החום.

שבת: יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עוד ירידה קלה בטמפרטורות שיהיו רגילות לעונה.

ראשון: יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאבטחהחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה