חדשות בארץ

כותרות הערב ב-60 שניות: בחמאס חוגגים – ניצחנו בקרב על אל אקצא

בפעם הרביעית החודש חייל נפצע מפליטת כדור, ארגון המורים מאיים בשביתה, והכנסת אישרה את הסבסוד בצהרונים. כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

הכנסת אישרה את הסבסוד בצהרונים: החוק שמסדיר פיקוח ובקרה על צהרונים אושר במליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית. במסגרת החוק ייקבע מחיר מירבי לתשלום עבור צהרון וכן מספר הילדים המקסימלי. החוק ייכנס לתוקף בצהרונים הציבוריים כבר בשנת הלימודים הקרובה.

הלמ"ס: רק 18 מסתננים נכנסו לישראל ב-2016: מנתוני הלמ"ס עולה כי כניסת המסתננים החדשים כמעט שפסקה.

שוב: חייל נפצע מפליטת כדור: בפעם הרביעית בחודשים האחרונים נפצע חייל כתוצאה מכדור שנפלט מנשק. הפעם זה הסתיים בפציעה באורח קל. המשטרה הצבאית חוקרת.

הסרת המגנומטרים בהר הבית – שגיאה: סגנית שר החוץ מבקרת את חוסר העקביות שבהחלטה להסיר את המגנומטרים מהר הבית, ואומרת כי להחלטה לא היה קשר לאירוע בירדן.

ארגון המורים מאיים בשביתה: הרקע לאיומי השבתת בתי הספר העל יסודיים הוא מבוי סתום במשא ומתן מול האוצר בנוגע לגיבוש הסכם שכר חדש למורים.

מליאת הכנסת אישרה את "חוק הפוליגרף": חוק הפוליגרף לקציני משטרה של השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אושר היום בקריאה שנייה ושלישית בכנסת.

חגיגת החמאס: "ניצחנו בקרב על אל אקצא": יחידות של הזרוע הצבאית של חמאס צעדו במפגן ראווה ו"ניצחון" בעזה - תחת הכותרת "הניצחון בקרב על מסגד אל-אקצא", בעקבות הסרת המגנומטרים בכניסה להר הבית.

משפחת ולנברג הגישה תביעה ברוסיה: "רוצים תשובות": קרוביו של ראול ולנברג, חסיד אומות עולם שהציל כ-20 אלף יהודים בשואה, הגישו תביעה במוסקבה נגד שירות הביטחון הפדרלי. הם דורשים גישה למסמכים שיקבעו מה קרה לוולנברג אחרי שנעלם לפני יותר מ-70 שנה.

 

מזג האוויר

הלילה: מעונן חלקית. מחר: ללא שינוי של ממש במזג האויר. ביום שישי: מעונן חלקית. תחול ירידה בטמפרטורות והן תהיינה רגילות לעונה.

תגיות:כותרות הערבחמאסראול ולנברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה