חדשות בארץ

הילדה נכנסה לחדר וגילתה נחש משתלשל מהמזגן

נחש הצליח לחדור לבית משפחה באזור השרון דרך חור במזגן. לוכד הנחשים חילץ אותו והזהיר: "בעקבות החום נחשים מחפשים מים ומקומות קרירים. היזהרו"

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

אימה בבית משפחה באזור השרון: בת המשפחה נכנסה לחדרה וגילתה נחש שזחל דרך חור במזגן והשתלשל בצינור הניקוז.  

הילדה הזעיקה מיד את הוריה והללו קראו ללוכד הנחשים אבי ברוכים. בשיחה ל-ynet סיפר ברוכים כי הוא הגיע למקום והמשימה שעמדה מול עיניו הייתה לחלץ את הנחש מבלי לפגוע בו, אך גם מבלי שהוא יפגע באחרים.

"פירקתי את כיסוי הפלסטיק של המזגן ובינתיים ראיתי את קצה הזנב של הנחש, אך לא רציתי למשוך אותו כדי שהוא לא ייפגע", הוא הסביר. במקביל לכך הוא ציין כי בני המשפחה תצפתו על צינור המזגן שמחוץ לדירה, כדי לבדוק אם הנחש נמלט. לבסוף הצליח ברוכים לתפוס את הנחש מבלי להזיק לו.

"משכתי אותו באיטיות", הוא סיפר, "והצלחתי לחלץ אותו ללא פגע. מדובר בנחש הנקרא זעמן המטבעות. הוא אינו ארסי, אך דומה מאוד לנחש הצפע המצוי. לעתים קרובות מתבלבלים בינו לבין הצפע, וזה מה שגורם לכך שממהרים להשמיד אותו.  לאחר מכן לקחתי אותו ושחררתי אותו באזור בנימינה, במקום סמוך למים, ראיתי אותו שוחה שם ואפילו שותה", הוא סיכם.

ברוכים ניצל את ההזדמנות כדי להתריע: "בגלל החום בחוץ, הנחשים מחפשים מקורות מים וקרירות. ברגע שהצמחייה המטפסת מגיעה לקירות הבית, עלולות להיכנס דרכה חולדות ובעקבותיהן נחשים".

תגיות:נחשמזגןזעמן המטבעות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה