חדשות בארץ

הפיגוע בפתח תקווה: האנשים שנלחמו במחבל מדברים

שלומי, עובד בחנות פיצה, סיפר: "מנעתי מהמחבל את הכניסה לחנות כאשר הטחתי בראשו מגש פיצה", קצין במשרד הביטחון: "התנגשתי עם רכבי בפח אשפה שפגע במחבל והפיל אותו"

(צילום: אור מני, תיעוד מבצעי מד"א)(צילום: אור מני, תיעוד מבצעי מד"א)
אא

פרטים חדשים נחשפים על הפיגוע שהתרחש היום (שני) בצהריים, כאשר מחבל מקלקיליה דקר נהג אגד, תושב ערערה, שישב במסעדה בפתח תקווה.

כפי שמתברר – מיד לאחר הפיגוע מיהר המחבל ורץ אל חנות פיצה הסמוכה למקום. שלומי, העובד בחנות, סיפר כי הוא הבחין במחבל כשהוא מנסה להיכנס. "מנעתי ממנו את הכניסה כאשר הטחתי בראשו מגש פיצה. ראיתי שהמחבל משליך את הסכין ונמלט".

מי שבפועל הצליח ללכוד את המחבל, ובכך מנע פגיעה באזרחים נוספים, הוא סא"ל ש', קצין באגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון. מאוחר יותר הוא שיחזר את הדברים: "עמדתי עם הרכב ברמזור ופתאום שמעתי רעש וראיתי אנשים רודפים אחרי חשוד וצועקים 'מחבל, מחבל'. התחלתי לרדוף אחריו תוך כדי נסיעה. הוא נמלט לרחוב צדדי וניסה להיכנס לבית, אך השער היה נעול. באותו רגע עליתי על המדרכה והתנגשתי בפח אשפה שפגע במחבל והפיל אותו. יחד עם אזרחים נוספים, ריתקתי אותו ולרצפה והתקשרנו למוקד המשטרה".

המחבל נעצר לבסוף על ידי כוחות המשטרה ועם מעצרו הוא אמר שביצע את הפיגוע למען אל אקצה. משב"כ נמסר כי הוא היה כלוא במשך שנתיים על רקע פעילות של טרור עממי.

תגיות:פתח תקווהמחבלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה