חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: אלאור אזריה שוחרר למעצר בית

אדם נוסף סייע למחבלים שביצעו את הפיגוע בהר הבית, מבוכה במערכת הביטחון אודות הצבת המנגומטרים, ובקרוב יחול חוק איסור עישון גם תחת כיפת השמים. כל מה שחשוב לדעת

אלאור אזריה (צילום: פלאש 90)אלאור אזריה (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ירושלים עדיין בוערת; ניסיון למצוא פשרה סביב משבר הבידוק בהר הבית: בעוד שברחבי ירושלים נמשכות התפרעויות הפלסטינים, ניכרת מבוכה במערכת הביטחון אודות המשך הצבת מכשירי המנגומטר גלאי המתכות בכניסה להר הבית. להרחבה, לחצו כאן.

בית מלאכה לייצור נשק באזור חברון נסגרכוחות הביטחון איתרו בית מלאכה ובו שתי מחרטות לייצור נשק בלתי חוקי. הכוחות סגרו אותו והחרימו את הציוד. 4 כלי נשק בייצור עצמי הוחרמו כחלק מהמאבק ביצרני הנשק

אלאור אזריה ישוחרר היום למעצר ביתהחייל ישוחרר למעצר בית מלא בתנאים מגבילים עד שתימסר ההחלטה בערעורו. אזריה ישהה בבית הוריו ויוכל לצאת בפיקוחם לתפילות בבית הכנסת

נתניהו: העם היהודי בורך בגאונותראש הממשלה ביקר יחד עם מקבילו ההונגרי בבית כנסת בבודפשט וקרא להתייצבות נגד האנטישמיות והאנטי-ישראליות.

חקירת הפיגוע בהר הבית: אדם נוסף סייע למחבלים משעות הבוקר: מחקירת הפיגוע הקטלני, שבוצע ביום שישי בהר הבית עולה כי אדם נוסף סייע לשלושת המחבלים, והחביא את כלי הנשק בהר כבר משעות הבוקר. כוחות הביטחון ממשיכים לחקור את הפרטים.

מעשנים? בקרוב יחול איסור עישון גם תחת כיפת השמים: שר הבריאות יעקב ליצמן הודיע אתמול  בפני וועדת הבריאות, כי הוא מתכוון לפרסם בתוך כמה שבועות צו שיאסור לעשן, בין היתר, במקומות בהם נערכים אירועים תחת כיפת השמים ובגני שעשועים.

 

חוץ

איראן: "לא ניפול למלכודת של טראמפ": הנשיא רוחאני: ארה"ב מנסה להתנהג בצורה שתגרום לאיראן לומר שהיא נסוגה מהסכם הגרעין.

טראמפ מכחיש את הדיווח על פגישה סודית שקיים עם פוטין בפסגת ה-20G"מדובר בסיפור חולני ומעורר בחילה של חדשות מזויפות", כתב טראמפ בזעף.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר. ירידה קלה בטמפרטורות. הקלה בעומס החום. הטמפרטורות יהיו רגילות לעונה. הלילה: בהיר עד מעונן חלקית.

שישי: מעונן חלקית עד בהיר. עלייה קלה בטמפרטורות.

שבת: מעונן חלקית עד בהיר. בהרים ובפנים הארץ ירידה קלה בטמפרטורות.

ראשון: מעונן חלקית עד בהיר. עלייה קלה בטמפרטורות. ייעשה חם ויבש בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה