מעניין

מטורף: אחרי 19 ימים בקומה, ההורים החליטו לנתק מכשירים. אלא שאז קרה דבר מדהים

נס רפואי בלתי מוסבר: במשך 19 יום שכבה סם המינג מאנגליה במצב של תרדמת, עד שהוריה קיבלו את ההחלטה לנתק אותה ממכשירי ההנשמה. אלא שדקות ספורות לאחר ההחלטה, סם הזיזה את בהונות רגליה, והתעוררה - כנגד כל הסיכויים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

במשך 19 יום שכבה סם המינג (באנגלית: sam hemming) מהעיר הארפורדשייר שבאנגליה - בבית החולים ובמצב של תרדמת. בהיותה סטודנטית למשפטים, כל החיים היו לפניה והיא ציפתה לרגע בו תתחיל אותם כעורכת דין צעירה. 

אלא שבתוך רגעים אחדים - הכול השתנה. מכוניתה של סם התנגשה חזיתית ברכב מהכיוון הנגדי, וסם עפה דרך השמשה הקדמית למרחק מטרים רבים. צוותים רפואיים שהגיעו למקום התאונה פינו אותה לבית החולים עם שברים רבים בעצמותיה - ולמרות שנשארה בחיים, לרופאים לא הייתה תקווה רבה והם לא האמינו שהיא באמת תצליח לשרוד. 

סם הוכנסה לניתוח, שממנו כבר לא קמה: היא שקעה בתרדמת למשך 19 ימים, וכשכבר היה נראה שדבר לא הולך להשתנות - הוכרזה כמתה מבחינה מוחית, והוריה התבקשו לשקול ניתוק ממכונת ההנשמה. "זו הייתה ההחלטה הכי קשה שנאלצנו לקבל בחיים", סיפרה אמה של סם. "שקלתי אותה בכובד ראש ולבסוף החלטתי שאם אין לרופאים תקווה - אז אין טעם לחכות. הבנתי שזה הצעד הכי נכון שאני יכולה לעשות לטובת סם".

היום המיוחל הגיע ומשפחתה של סם התגודדה סביב למיטתה, בציפייה דרוכה למימוש ההחלטה - אלא שאז קרה דבר מדהים: דקות ספורות לאחר שהרופאים התכוננו ועמדו לכבות את המכונה, אחד מהם הבחין בתנועת תזוזה מתחת לשמיכה של סם, באזור רגליה. "סם הזיזה את הבהונות שלה, ותוך זמן קצר פקחה את עיניה", סיפרו הרופאים. "זה נס רפואי שאין לנו דרך להסביר, כי מחצית מהמוח של סם נהרסה לחלוטין בעקבות ההתרסקות בתאונה".

"מאותו רגע, החל מסע שאני לא יכולה לתאר במילים", מסבירה אמה של סם בראיון שנעשה עמה בתקשורת המקומית SWNS. "עם הרבה עזרה ועבודה קשה מצדה, היא למדה לאט לאט איך ללכת ואיך לדבר שוב. אמנם דרך ארוכה עוד לפנינו, אבל אני שמחה שסם נמצאת במקום אחר לגמרי, ועדיין חולמת על הרגע שבו תשלים את לימודי המשפטים שלה ותהפוך לעורכת דין. היא לא מאבדת תקווה, וזה מה שהכי משמח אותנו".

תגיות:מוותנסתרדמתניתוחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה