חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הפרות סדר בירושלים; שוטר וחייל נפצעו קל

סגן נשיא ארה"ב מבטיח כי "יום יבוא והשגרירות תעובר לירושלים", והמופתי מורה למוסלמים לא לעבור במנגומטרים. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

"יום יבוא והשגרירות תועבר לירושלים": סגן נשיא ארה"ב התייחס לסוגיית מעבר השגרירות בנאום והבהיר: "ממשל טראמפ יתמוך תמיד במדינת ישראל".

לימודי 'זהירות בדרכים' החל מהגן: מנכ"ל משרד החינוך הציג את התכנית ללימודי תעבורה וזהירות בדרכים שתחל כבר מגני הילדים והלאה לכיסוי מלא של חינוך תעבורתי בבתי הספר.

הפרות סדר בירושלים - שוטר וחייל נפצעו קל: בצל המתיחות סביב הכניסה להר הבית והצבת המגנומטורים, נערכו הלילה הפרות סדר, הושלכו אבנים ונורו זיקוקים לעבר כוחות הביטחון. שוטר וחייל נפצעו באורח קל.

מהפך: רישיונות למוסדות המוכש"ר יינתנו לחמש שנים: שיטת הרישיונות החדשה תאפשר קיצור של הבירוקרטיה, הפחתת העומס על בתי הספר ועל גני הילדים, והקלה על המנהלים הן בהכנת המבנים והן בתכנון הלימודים.

3 שבועות אחרי, וגודל האסון בנחל אשלים נחשף: אלו המראות הקשים בהם נתקלים פקחי רשות הטבע והגנים מאז האסון האקולוגי הכבד בנחל אשלים. להרחבה, לחצו כאן.

המופתי של ירושלים אוסר כניסת מוסלמים: המופתי מוחמד חוסיין הודיע כי הוא אוסר על כניסת מוסלמים להר הבית עד שיוסרו המגנומטרים שהוצבו מאז הפיגוע בו נרצחו שני שוטרים. "מי שנכנס דרכם תפילתו בטלה".

בחברות משפחתיות העובדים נעדרים פחות: מחקר דני מצביע על כך שבחברות משפחתיות העובדים נעדרים פחות. עוד מצא המחקר כי בחברות שבהן שיטת התגמול הרבה יותר אגרסיבית, כלומר היעדרויות תכופות יפחיתו את הסיכוי לקבלת העלאת שכר או קידום - שכיחות ההיעדרויות היא נמוכה יותר.

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר עם ירידה של הטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ. תורגש הקלה בעומס החום. הלילה: מעונן חלקית

רביעי: התקררות קלה בעיקר בהרים. הטמפרטורות עדיין מעט גבוהות מהרגיל בעונה.

חמישי: הטמפרטורות ירדו עוד ויחזרו להיות רגילות בעונה. תורגש הקלה בעומס החום.

שישי: נאה עם עליה קלה של הטמפרטורות בעיקר בהרים.

תגיות:כותרות ב-60 שניותירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה