ונשמרתם

הולכים לשחות? ראו הוזהרתם: מצילים מתריעים מפני סכנת גלגל הים

הורים רבים שמשתמשים בגלגלי ים עבור הפעוטות שלהם, כלל לא מודעים לסכנה שהם טומנים בחובם. "גלגלי ים הם גלגלי מוות, ומהווים סכנה ממשית לחיי הילדים", מתריעים המצילים. מהי הסכנה, ואיך נשמרים מפניה? לפניכם נקודות קצרות וחשובות שמוכרחים להתייחס אליהן כדי למנוע את האסון הבא 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הולכים לשחות בים או בבריכה, ומתכננים לקחת את גלגלי הים עבור הפעוטות? מצילים מתריעים נגד סכנת גלגלי הים שאליהם מכניסים את רגלי הפעוטות, ואומרים כי מדובר ב'גלגלי מוות' שסכנת הטביעה בהם גדולה פי כמה, היות ובכל תנועה שלהם - הפעוטות עלולים להתהפך. 

עשרות סרטונים רצים ברשת על הסכנה ההזויה הזו, שמותירה את הפעוטות חסרי אונים, כשהם מנסים ללא הצלחה להשתחרר מאחיזתו הלופתת של הגלגל. 

ארגון 'בטרם לבטיחות ילדים' מזהיר ואומר כי סכנה זו מצויה בגלגל הים (יותר מאשר במצופי זרועות למשל) היות ומרכז הכובד של הילד נופל כל כולו על הגלגל ה'אוורירי', וכל תנועה עלולה להפר את האיזון הזה. 

מה עושים במידה ומצופי ידיים לא מתאימים לילד? "במקרה כזה טוב שההורה יחזיק את הפעוט על הידיים שלו, ובדרך זו ממילא תושג השליטה בתנועות". 

כמו כן, חשוב לשים לב להוראות היצרן המופיעות על המצופים, להקפיד לנהוג על פיהן ולוודא שהמצופים מתאימים לגיל הילד ולמשקלו. מצופי ידיים למשל, מתאימים יותר לילדים גדולים ולא לתינוקות או פעוטות. ומעל לכל אלו, כך מבקשים בארגון בטרם להדגיש, חשובה תשומת הלב של ההורים או מבוגר אחר, ולשמור על קשר עין ומרחק נגיעה עם הילדים והפעוטות.

תגיות:בריכהשחייהונשמרתםיםגלגל ים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה