חדשות בעולם

בית מלון לפושעים: לא תאמינו איזה הטבות מקבלים האסירים בהולנד

אסירים בבתי כלא בהולנד יורשו מעתה להסתובב במשך כל שעות היום מחוץ לתא, הם יחזיקו את מפתחות התא ברשותם ואף יקבלו מסך דיגיטאלי לתקשורת עם הסוהרים. ומה המחשבה שמאחורי הדברים?

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

בשורות טובות לאסירים בבתי הכלא בהולנד: בבתי הכלא שבמדינה הודיעו כי בעקבות הוראת משרד המשפטים יתחילו להנהיג תקנות חדשות ומקלות כלפי האסירים. כחלק מכך יותקנו בתאים מסכים דיגיטאליים, דרכם יוכלו האסירים להזמין מצרכים ואף יהיה באפשרותם לקבוע פגישות עם חברים או עם סוהרים שיידרשו להגיע אליהם בכל פעם שיוזמנו.

האסירים יהיו רשאים גם לצאת מן התאים במשך כל שעות היום וללא כל הגבלה, עד השעה 21:30 בערב. את מפתחות התאים, אגב, הם יחזיקו ברשותם.

אבל יש גם מחשבה מאחורי רשימת ההטבות: רשימה זו גובשה מתוך מגמה למצוא פתרונות לשיקום האסירים, כדי לגרום שלאחר שחרורם לא ישובו לפשוע. בהולנד, כפי הנראה, סבורים כי זו הדרך הנכונה לשקם את האסירים. "התכנית הופכת אותם להיות אחראים יותר", הסבירו בבתי הכלא.

האסירים כמובן מרוצים מן התקנות החדשות, אך הסוהרים זועמים על כך עד מאוד, שכן לטענתם האסירים בוודאי ישתמשו לרעה בכל ההטבות המפליגות. השבוע ערכו הסוהרים הפגנה מול משרד המשפטים באמסטרדם ודרשו לבטל את ההטבות לאלתר.

תגיות:אסיריםהולנדהטבות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה