חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: האם טראמפ יכריז בקרוב על חידוש המו"מ בין ישראל לפלסטינים?

דיון נוסף בבג"צ בפרשת פתיחת המרכולים בשבת, מחקר מגלה כי ניצולי שואה חולים יותר בסרטן, וקנדה מחרימה יקבים ביו"ש. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

תוכנית הבנייה בקלקיליה הוקפאה: העיר הפלסטינית לא תורחב. שרי הקבינט המדיני ביטחוני לא אישרו את תוכנית הבנייה בקלקיליה. להרחבה, לחצו כאן.

מחקר מגלה: ניצולי שואה חולים יותר בסרטןהרעב הקיצוני, הצפיפות המחרידה, העינויים והתברואה הלקויה. מחקר שנערך במרכז הרפואי שיבא מגלה: ניצולי שואה חולים יותר בסרטן. מספר הלוקים בסרטן ריאות בקרב מי שחוו את המשטר הנאצי גבוה ב-37% מיתר האוכלוסייה, מספר החולים בסרטן המעי הגס גבוה ב-12%.

דיווח ערבי: טראמפ יכריז בקרוב על חידוש המו"מ בין ישראל לפלסטינים. השליח האמריקני גרינבלט נועד אתמול עם נתניהו ומוקדם יותר עם נציגים פלסטינים, להם העביר לכאורה את המסר מנשיא ארה"ב.

יתקיים דיון נוסף בבג"צ בפרשת פתיחת המרכולים בשבת קודש: בכך בג"צ מבטל למעשה את החלטתו הקודמת המורה לפתוח את המרכולים בשבת ה"י.

 

חוץ

קנדה מחרימה יקבים ביו"שהסוכנות הקנדית לפיקוח על מזון מבקשת להפסיק את מכירתם במדינה של יינות מיקבי שילה ופסגות.

רשת CNN פרסמה סרטון משנת 2013 שבו נראה דונלד טראמפ משוחח עם רוב גולדסטון, ששלח מיילים לבנו של טראמפ והציע לתווך עם עורכת דין מרוסיה כדי למסור מידע מזיק על הילרי קלינטון. וול סטריט ג'ורנל: "גורמים רוסיים נועדו עם מקורבי טראמפ עוד לפני ההכרזה שיתמודד בבחירות".

ארה"ב: הדמוקרטים החלו בהליך הדחה רשמי נגד טראמפאתר החדשות The Hill: הציר הדמוקרטי בראד שרמן הגיש בקשה להליך הדחה נגד נשיא ארה"ב בגין שיבוש הליכי משפט במהלך החקירה הפדרלית שמתנהלת בנוגע להתערבות הרוסית בבחירות לנשיאות ב-2016. כרגע מסתמן שהמהלך לא צפוי לעבור בגלל רוב רפובליקני בבית הנבחרים.

 

מזג האוויר

היום: חם מהרגיל ויבש. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

שישי: עליה קלה בטמפרטורות. ישררו עומסי חום כבדים.

שבת: עומסי חום כבדים עד קיצוניים ישררו ברוב האזורים.

ראשון: ללא שינוי ניכר במזג האוויר.

תגיות:פלסטיניםדונאלד טראמפכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה