חדשות בארץ

מחריד: "רציתי לדרוס חיילים כדי שהם יירו בי ויהרגו אותי"

חשיפת חקירתו של מחבל שניסה לבצע פיגוע דריסה, חושפת  את האסטרטגיה הנוראה: "רציתי שיירו בי ויהרגו אותי"

פיגוע דריסה, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)פיגוע דריסה, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
אא

היום (רביעי) צפוי להיערך שימוע בסנאט האמריקני בנוגע לחוק טיילור פורס, אשר דורש קיצוץ במימון שמעבירה ארה"ב לרשות הפלסטינית, עד שתפסיק להעביר תשלומים למחבלים.

כחלק מהכנה לדיון חשף מכון 'מבט לתקשורת הפלסטינית' תמליל מחריד של חקירתו של מחבל פלסטיני, אשר הודה באופן מוצהר כי מטרת הפיגוע שהוא ניסה לבצע, הייתה כדי למות, וכדי לאפשר לילדיו לקבל קצבה מהרשות ולחיות בכבוד.

מדובר במחבל ח'אלד רג'וב שניסה לבצע פיגוע דריסה לפני כשלוש שנים. כשנשאל רג'וב מדוע החליט להרוג חיילים ולא מישהו אחר, הוא השיב: "הכי טוב זה להרוג חיילים, ככה יש להם אקדחים והם יירו בי ויהרגו אותי. אם אני לא אוכל להרוג חיילים אני אנסה להרוג מתנחלים או שומרים. כמובן שכל ישראלי הוא מטרה, אבל הדבר החשוב באמת הוא שאמות, שהם יהרגו אותי, כדי שילדיי יקבלו קצבה ויחיו בשמחה".

לאחר מכן שאל החוקר: "מה רצית להשיג על ידי הרג חיילים, מתנחלים או כל יעד ישראלי?" ורג'וב השיב בשנית: "שיירו בי ואני אמות, והילדים שלי יקבלו קצבה".

למרבה החרדה, כשנשאל רג'וב: "האם אתה עדיין נחוש בדעתך לעשות זאת?" הוא ענה: "מאה אחוז. אם תשחרר אותי אעשה את זה שוב בהקדם האפשרי. אביא עוד מכונית ואדרוס חיילים בעמדה הראשונה שאראה. אהרוג כמה שיותר והם יירו בי ואני אמות. אין שום פתרון אחר".

 

תגיות:מחבלחוק טיילור פורסח'אלד רג'וב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה