ונשמרתם

ונשמרתם: בת 14 התחשמלה למוות אחרי שהטעינה את הנייד באמבטיה

טקסס: טרגדיה התרחשה ביום ראשון האחרון כאשר בת 14 נמצאה ללא רוח חיים באמבטיה, בעוד הטלפון הנייד שלה מחובר לשקע החשמל שבקיר. כעת מפרסמים חבריה ובני משפחתה את האזהרה ברשתות החברתיות, בכדי להגביר את המודעות לסכנה 

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מדיסון קו בת ה-14 מטקסס שבארה"ב, נמצאה בתחילת השבוע (א') ללא רוח חיים באמבטיה, ככל הנראה כתוצאה מהתחשמלות. קו, הלומדת בכיתה ח' בבית ספר מקומי בלאבוק שבטקסס, נמצאה כאשר מכשיר הטלפון מחובר לשקע החשמל בקיר האמבטיה, ובידיה סימני צריבה ממנו.

"זו טרגדיה נוראית שלא אמורה לקרות לאף אחד", סיפרה סבתה של הנערה לתקשורת. "מדיסון רק סיימה את שנת הלימודים בחטיבת הביניים, וכל כך ציפתה להגיע לתיכון".

כעת, בני משפחתה וחבריה של מדיסון מפרסמים עשרות פוסטים ברשתות החברתיות, על מנת להגביר את המודעות לתאונות מסוג זה. אחד הפוסטים מבקש מהורים לפקוח עין על ילדיהם ולהתריע על הסכנה לפני שיהיה מאוחר מדי.

"מדיסון המתוקה מתה בתאונה קורעת לב אחרי שהשתמשה בטלפון שלה בחדר האמבטיה. היא הייתה רק בת 14. אנו משמיעים באוזניכם את קולה ומתחננים: שמרו על ילדיכם מתאונות שכאלה, והגבירו ככל שניתן את המודעות שלהם לסכנת ההתחשמלות".

תגיות:אמבטיהטלפוןהתחשמלותטעינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה