חדשות בארץ

משפחת גולדין: "זה הזמן להפעיל לחץ על החמאס"

הפרסומים על כך שנעשים מגעים כדי לקבל מידע מהחמאס, גרמו למשפחת גולדין לצאת בקמפיין מחודש. "אנחנו קוראים למדינת ישראל להפעיל לחץ, אין שום סיבה שהלוחמים יופקרו"

אא

בעקבות הפרסומים שנפוצו בתחילת השבוע על מגעים שנעשים לצורך קבלת מידע על החללים אורון שאול והדר גולדין המחוזקים ברצועת עזה, יוצאת משפחת גולדין בימים אלו בפרויקט שנועד להפעיל לחץ על החמאס.

"הקמפיין שלנו נועד כדי לשנות את המשוואה מול חמאס", סיפר צור גולדין, אחיו התאום של הדר. "כעת, אחרי שלוש שנים שבהן הופקרו הדר ואורון בצורה כל כך בוטה, אנחנו שומעים פתאום אמירות מפתיעות מראש הממשלה ומשר הביטחון. חשבנו שהגיע זמן לקחת את זה צעד קדימה, אנו רוצים לייצר מצב בו הגישה משתנה".

כשדיבר גולדין על 'אמירות מפתיעות' הוא רמז  לפרסומים שהופיעו בסוף השבוע האחרון בנוגע לכך שישראל וחמאס עומדות לפני עסקת מידע, במסגרתה תקבל ישראל מידע על גופותיהם של החיילים אורון והדר וכן על אזרחים חיים המוחזקים בידי החמאס ברצועת עזה.

צור גולדין ציין כי את הדיווחים על כך הם לא קיבלו מגורמי הביטחון, אך הם סבורים כי דווקא כעת מוכרחים לפעול. "היחידים שמגדירים את הדרישות כרגע הם חמאס ולא מדינת ישראל, ולכן צריכים ללחוץ דווקא על חמאס. מדינת ישראל יכולה להפעיל את הלחץ הזה, כי כל הקלפים מצויים בידיה – כלכלית, מדינית ופוליטית. אין שום סיבה שהלוחמים יופקרו".

תגיות:אורון שאולהדר גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה