חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: בישראל חוששים מהשתלטות איראנית סמוך לגבול

היום הבחירות לראשות מפלגת העבודה, משפחת גולדין נגד עיסקה עם חמאס, ומאות אלפים צעדו בטורקיה נגד ארודאן. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מתפקדי העבודה יכריעו היום: פרץ או גבאי: אחוז הצבעה גבוה יעניק יתרון לגבאי. אחוזי הצבעה נמוכים ישרתו את פרץ. אתמול הוגשה תלונה על ניסיון פריצה למאגר המידע של המפלגה. להרחבה, לחצו כאן.

משפחת גולדין נגד עסקה עם חמאס: משפחתו של החייל שגופתו מוחזקת בעזה פרסמה סרטון, בו קראה לממשלה שלא לבצע עסקה עם חמאס: "הגיע הזמן ששבוי ישראלי יהפוך מנכס לנטל, צריך להפוך את המשוואה".

כוחות הביטחון עצרו תשעה חשודים במעורבות בפעילות טרור: במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון תשעה חשודים במעורבות בפעילות טרור ובהפרות סדר אלימות נגד אזרחים וכוחות הביטחון. שניים מהעצורים הם פעילי חמאס. כל העצורים הועברו לחקירה.

מקומות קיט רבים הצטרפו לרשימת האתרים שומרי השבת: לאור קריאתם של גדולי ישראל, החליטו מנהלי קייטנות וקמפים להדיר רגלים מאתרים מחללי שבת.

חשש מהשתלטות איראנית: בישראל עוקבים אחרי ההפוגה בקרבות בדרום מערב סוריה. עדיין לא ברור כיצד ינהג משטרו של אסאד והאם חיזבאללה יורחק מהגבול.

שני חשודים חצו את גדר המערכת בעזה ונתפסו ע"י כוח צה"ל: כוח צה"ל זיהה שני חשודים שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה. הכוח תפס את החשודים סמוך לנקודת החצייה והם הועברו לתחקור כוחות הביטחון. על החשודים לא נתפס נשק.

 

חוץ

טראמפ: "לא חושב שאפשרי להקים יחידת סייבר משותפת עם רוסיה": נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בטוויטר שלדעתו אין אפשרות להקים יחידת סייבר משותפת עם רוסיה.

טורקיה: מאות אלפים צעדו במחאה נגד ארדואן: מאות אלפים צעדו 425 ק"מ במחאה כנגד מסע "הטיהורים" שביצע ממשל ארדואן. המסע שארך שלושה שבועות וחצי והחל באנקרה הבירה לאיסטנבול הסתיים, כאשר במרכזו עמד יו"ר האופוזיציה כמאל קיליקדארוגלו, שחבר מפלגתו נאסר ל-25 שנים בעוון ריגול.

 

מזג האוויר

היום: יחל גל חום נוסף ויורגש עומס חוס כבד בכל הארץ. תחול עלייה בטמפרטורות ויהיה חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. בערבה ובעמקי המזרח יהיה עומס חום כבד עד קיצוני.

הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 25-39, צפת 25-32, טבריה 25-40, חיפה 26-33, תל אביב 26-32, ירושלים 25-34, אשקלון 26-31, באר שבע 22-37, ערד 22-35 ואילת 30-43.

שלישי: גל החום יגיע לשיאו. יהיה חם מאוד ויבש בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

רביעי: גל החום יימשך, יוסיף להיות חם מאוד ויבש בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף.

חמישי: גל החום ייחלש ותחול ירידה בטמפרטורות והקלה בעומס החום.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה