חדשות בארץ

מתפקדי העבודה יכריעו היום: פרץ או גבאי

אחוז הצבעה גבוה יעניק יתרון לגבאי. אחוזי הצבעה נמוכים ישרתו את פרץ. אתמול הוגשה תלונה על ניסיון פריצה למאגר המידע של המפלגה

  • ט"ז תמוז התשע"ז
אבי גבאי ועמיר פרץ (צילום: פלאש 90)אבי גבאי ועמיר פרץ (צילום: פלאש 90)
אא

היום (שני) בשעה 11:00 יפתחו הקלפיות לבחירת היו"ר הבא של מפלגת העבודה מבין שני המועמדים שהגיעו לסיבוב השני – ח"כ עמיר פרץ והשר לשעבר אבי גבאי, ו-52,000 מתפקדי מפגת העבודה יכריעו היום את הקרב הצמוד.

בשבוע שעבר הצביעו 59% ממתפקדי העבודה, כאשר ההערכות הן כי א ם בסיבוב הנוכחי שיעור ההצבעה יהיה גבוה יותר, אזי אבי גבאי מתקרב מאוד ללשכת היו"ר. אך אם אחוז ההצבעה ירד מ-53%, עמיר פרץ ינצח. אם שיעור ההצבעה יהיה צמוד, צפוי קרב צמוד.

בתוך כך, מזכ"ל העבודה ערן חרמוני הגיש אתמול תלונה למשטרה על פריצה לאחד ממאגרי המידע של המפלגה לפני הבחירות. חרמוני אמר כי בשל רגישות הנושא ובשל העובדה כי פעולה זו מונעת מחברי המפלגה גישה למידה ויש בכך הפרעה לפעילות המפלגה, העברנו למשטה את כל המידע שברשותנו על מנת שיאתרו את הגורמים הנוגעים בדבר וימצו איתם את הדין, וזאת מאחר ופעולתם מהווה ניסיון שלא כדין לפרוץ לאתר המפלגה.

יצוין כי במידה וייבחר, ייאלץ גבאי להתמודד עם סוגיה לא מבוטלת כיוון שאינו חבר כנסת. על פי הערכות, יקשה על גבאי תפקודו כיו"ר אופוזיציה מבלי להיות חלק מהעשייה והחקיקה בכנסת.

הקלפיות צפויות להיסגר בשעה 21:00, כאשר התוצאות צפויות להתפרסם כשעה לאחר מכן.

תגיות:מפלגההעבודה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה