חדשות בארץ

נס על כביש 20: שוטרים הצילו בחורה צעירה שאיימה לקפוץ מגשר גבוה

נס על כביש 20 לכיוון צפון: בחורה צעירה בעלת 'מראה תמהוני' – איימה הבוקר (ד') לשים קץ לחייה אך הודות לתגובתה המהירה של המשטרה, נמנע האסון וחייה ניצלו

צילום: דוברות המשטרה צילום: דוברות המשטרה
אא

נס על כביש 20 לכיוון צפון: בחורה צעירה בעלת 'מראה תמהוני' – איימה הבוקר (ד') לשים קץ לחייה אך הודות לתגובתה המהירה של המשטרה, נמנע האסון וחייה ניצלו.

במהלך פעילות מבצעית באזור, קיבלו השוטרים דיווח על בחורה צעירה כבת 20 מאזור הדרום, שהולכת על שולי מחלף כביש 20 לכיוון צפון, בנקודת החיבור לכביש 2.  הבחורה נצפתה כשהיא צועדת על הגשר הגבוה, המתנשא לכעשרה מטרים – עם מזוודה ושני כלבים.

השוטרים פצחו בסריקות באזור, ולאחר שאיתרו את הבחורה ניהלו עמה 'משא ומתן' שארך זמן מה, בניסיון לשכנע אותה שלא להוציא לפועל את זממה כפי שאיימה. אזרחים שהתקהלו במקום, אף הם סייעו בהסחת דעתה בעזרת דיבורים שונים שעיכבו אותה, וגרמו לה 'לחשוב פעמיים' לפני המעשה.

כשזיהו השוטרים והאזרחים שהיא אכן עומדת להוציא את איומה לפועל ולקפוץ, פעלו במהירות הבזק כשזינקו לעברה, משכו אותה מעבר למעקה והצילו את חייה. לאחר מכן נלקחה הבחורה למעצר ותועבר להסתכלות רפואית ולטיפול בבית החולים, במטרה למנוע ממנה לפגוע בעצמה בדרכים אחרות.

זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)זירת האירוע (צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:התאבדותמשטרהגשרכבישנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה